Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår hund gillar inte åska och brukar då både skaka och hässja. Jag har inte tänkt på fasen innan själva åskan och blixtarna kommer...
Svar
1
· Visningar
1 151
Senast: Springer
·
Övr. Hund Doris blir helt knepig av strävhåriga hundar. Möter vi t ex en strävhårig JRT så reser hon ragg över hela ryggen, vare sej hon gillar...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: kpist
·
Övr. Hund Igår föddes det 4 st valpar här hemma! Tikens förra kull var också på 4 st :p 2 skäckar och 2 tigrerade, och 2 hanar och 2 tikar...
Svar
15
· Visningar
1 152
Senast: glee
·
Övr. Hund Funderar på att skaffa hund men har stött på ett problem. Sen tidigare bor det en hona på gården där jag kommer bo. Hon har en...
Svar
2
· Visningar
732
Övr. Hund Är det fler än jag som är lättpåverkade? Nu när sambon och jag väntar på att valpen ska få flytta hem till oss försöker vi läsa så...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hejsan! Min tik skall paras till våren, och jag sitter redan och fundrar på namn... :angel: Men det är väl aldrig fel att vara ute i...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Dosami
·
Övr. Hund Nu är Totte drygt 15 veckor gammal, och sköter sig jättefint. Det har varit mkt kaos, har tagit slut mellan mig och min pojkvän, så jag...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jahapp, då ska jag och skruttan bli lantisar då :eek: Jag tror att hon kommer trivas ypperligt bra på landet faktiskt, har en stark... 2
Svar
32
· Visningar
1 900
Senast: Bebben
·
C
Övr. Hund Vill bara visa några bilder på min mammas urgulliga lilla eurasiervalp. Hon är 9 v på bilderna som togs idag.
Svar
8
· Visningar
4 542
Senast: Clintan
·
S
Övr. Hund Hej! Eftersom mitt försök med Dogo Argentinon ej fungerade så funderar jag på en Dobermann hane på 11 månader, importerad från... 2
Svar
39
· Visningar
4 849
Senast: Sunnan
·
I
Övr. Hund så efter 15 goda trotjänar år lämnde den gamle oss. tungt värre men sånt är livet. Hon efterlämnade sig en Wheaten-kompis på 7 år som...
Svar
12
· Visningar
1 466
Övr. Hund Jag vill oxå visa bild. Speciellt nu när jag har utökat "labradorflocken" :) De här två verkar väl komma bra överens, trots att de vid...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Okej, vad bör jag nu skaffa inför valpens hemkomst? Eftersom mina två som jag redan har är minimala så är ju deras saker det med. Och...
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: glee
·
P
Övr. Hund Vad ska man göra när man möter ett par hundar som har mycket vakt i sig, t.ex dobberman eller rottweiler? Om de t.ex går lösa på...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Poetry_princess
·
Övr. Hund shiiit... jag kanske kanske ska tävla på söndag... tävlingsdebut alltså! riktigt nervös börjar jag bli redan. något jag ska tänka på?
Svar
5
· Visningar
646
Senast: lady_vip
·
C
Övr. Hund Min storpudeltik är "troligtvis" dräktig, annars väldigt skendräktig :smirk: , hon går in i vecka 6 på torsdag, och jag tycks mig kunna...
Svar
1
· Visningar
2 946
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har funderat lite på att ställa ut Jason på Malmö Valp i november då han är fem månader. Jag tycker det skulle vara en bra...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Nu bubblar det i mitt huvud. Den här valpen har tagit upp all min uppmärksamhet - till och med i mina drömmar.... Det är så underbart...
Svar
9
· Visningar
5 999
B
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet att ta över/köpa en vuxen hund? Vad finns det för fördelar/nackdelar med det? Hur fick ni tag i...
Svar
7
· Visningar
1 198
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Ska köpa en hund, till sällskap och även en som dottern på 11 år kan träna och ställa ut. Och är intresserad av allt om denna rasen...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka