Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Jag var och klippte min hund Ronja (bearded collie) Hon blev så gullig :love: :love: :love: :love: och det blev ett kilo päls på golvet...
Svar
12
· Visningar
1 628
Senast: _Marie_
·
K
Övr. Hund Hundägare är ju så noga med att hunden ska vara till lags hela tiden. Ägaren bestämmer när man ska äta, var man ska äta och vad man ska...
Svar
15
· Visningar
1 570
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Som några kanske minns ska ju min nioåriga hane reras på onsdag pga en misstänkt testikeltumör. och i försäkringsbolagets (Agria)...
2
Svar
24
· Visningar
4 344
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Vår snart 5-åriga labrador dreglar väldigt mycket. Det är inte så att det jämt hänger ur munnen på honom, men om han ligger ett tag på...
Svar
9
· Visningar
2 543
Senast: aiquen
·
K
Övr. Hund Vore roligt att veta hur konsekventa Ni är med Era hundar. Är Ni så att har Ni sagt något så är det det som gäller till 110% eller tror...
2
Svar
24
· Visningar
2 112
Senast: starcraft
·
Övr. Hund ..finns det något man kan "göra åt" det? :crazy: Förutom att para henne då, så hon blir dräktig på riktigt. Det tar så mycket på...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Någon som vet om det finns uppfödare av Bullterrier i jämtland eller omnejd. Har försökt att hitta på nätet men inte hittan någon.
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Guest
·
J
Övr. Hund Jag lade ju ut en tråd för ett ganska bra tag sedan om bl.a. lök. Jag undrar bara om och i sådana fall varför/varför inte det är farligt...
Svar
19
· Visningar
1 950
Senast: Svensson
·
C
Övr. Hund Har ett problem med vår hund som är en korsning: Jack Russel/Silky Terrier. Han är lite mer än 2½ år och jag och min sambo har just...
2
Svar
22
· Visningar
5 571
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Japp en sådan har jag..Och nu har jag tröttnat :p Senast i går morse höll jag på att göra en kullerbytta i köket. Hunden dräller...
Svar
12
· Visningar
2 010
Senast: Lena_B
·
M
Övr. Hund Hej, är ny här och hoppas ni kan hjälpa mig. Jag har hört lite olika vad det gäller att ge hundar rått griskött. Någon säger att det är...
Svar
6
· Visningar
13 438
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Våran tik löpte klart för ca 2 veckor sedan (hennes andra löp). Är det vanligt att de kan bli "jätteslöa" efter löpet? Hon följer...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Natural Horsemanship/ Natural \"dogmanship\" (?) Är det någon här som kan hjälpa mig med lite frågor ang. motsvarigheten till Natural...
Svar
5
· Visningar
1 573
Senast: Sammet
·
T
Övr. Hund Funderar på att ta en hund på foder, eller ja jag har mailat och hört mig för lite. Det fungerar så att man får valpen vid 8 veckor...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Gumman
·
Övr. Hund Har övertagit världens underbaraste hund, en 75% Jack Russel, resten vägkorsning. Hon har världens bästa psyke, vore hon renrasig...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 815
Senast: Björk
·
Q
Övr. Hund .. och mer fattig i onödan. :crazy: Var på hältutredning med 10-årig hanhund som efter en skada för ca 5 år sedan är periodvis halt...
Svar
13
· Visningar
1 424
Senast: Macken22
·
Övr. Hund Vad göra åt \"gammal\" hund som alltid drar i kopplet! Någon som har ett gott råd till vad jag kan göra själv åt min 7 åriga hund som...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 996
Senast: Lilleman8
·
S
Övr. Hund Har en kompis som ska para sin Am staff tik med en Pittbull. Hur blir den korsningen egentligen? Staffen har jag lite erfarenheter av...
Svar
7
· Visningar
1 374
Senast: Zandrizen
·
Övr. Hund Träffade en gång en jättesöt hund! Men kan inte minnas vad det var för ras. Sökt lite på nätet men kan inte hitta ngt. Det var en liten...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: voltis
·
P
Övr. Hund min ena unghund luktar rent ut för djävligt i munnen, luktar valpskit och inte vanlig hundandedräkt, vad kan det bero på?
Svar
13
· Visningar
1 381
Senast: Fiona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp