Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En kompis till mej har precis gått och skaffat sej en 1 år gammal blandras hane. Korsning mellan rottweiler, dobermann, amstaff och...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Två "fyllehundar" var fastbundna invid en trapp mitt i stan. De kastade sig emot folk som helt oväntandes kom upp för trappan, skällde...
Svar
14
· Visningar
1 172
Senast: replica
·
Övr. Hund Är hundvakt över helgen och har alltså helt plötsligt inte bara en utan två stora irländska setter-hanar att försöka lugna... Till...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: martha
·
Övr. Hund Några bekanta till mig har precis köpt två blandrasvalpar. Hela köpet tycker jag är helt vansinnigt. Men det är inte det jag undrar... 2
Svar
28
· Visningar
2 086
Senast: Vimsan
·
M
Övr. Hund Jag har köpt ett brett halvstryphalsband i textil, och nu undrar jag lite vad som är upp och ner på det egentligen.. När hunden går på...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Memma
·
P
Övr. Hund 1) Du har fler hundsängar, tuggleksaker, halsband, koppel, selar och hundburar än du har hundar. :angel: 2) Du träffar andra människor...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: ElCamino
·
Övr. Hund Vi hade en tik för ett par år sedan som vi köpte när hon var 6 månader. De som hade henne då hade henne mycket instängd pga. de lite...
Svar
2
· Visningar
3 540
Senast: Duvan
·
D
Övr. Hund Min söta lilla valp har vuxit till en trotsig tonåring som testar och testar och testar och testar... han ger sig knappt ibland och...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Dean
·
Övr. Hund ska snart bli ägare till en långhårig collie och behöver lite tips på pälsvården. Hur ska man borsta en collie? Vilka redskap behöver man?
Svar
1
· Visningar
2 000
Senast: antiloop8
·
Övr. Hund Hamnade på en hemsida där den svarta tiken parats med en - i mina ögon - svartsilver hanne. Valparna var enligt hemsidan några svarta...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: kpist
·
Övr. Hund Imorse när alla i familjen fortfarande var lite sömndruckna så for Troja upp och började pipa och gnälla som en galning. Hon låg...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: annaoeddie
·
Övr. Hund Skrämselhicka, och \'Vad sjutton hände???\' Hua, ibland blir man rädd. Blev väckt klockan sex imorse av mamma som sa att Bork var... 2
Svar
30
· Visningar
3 278
Senast: Alsterfeldt
·
W
Övr. Hund Om man ser att någon misshandlar sitt djur, speciellt hund tänker jag på nu? T.ex. om jag skulle vara ute och gå och ser två killar stå...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Sol
·
Övr. Hund Min hund som är sex år (blir sju år i år) har bajsat inne två nätter i rad! Han går ut tidigt på morgonen och sent på kvällen så det är...
Svar
1
· Visningar
1 222
Senast: Enya
·
F
Övr. Hund Tja..hur får man valpen att inte vara så rädd för hundar som skäller? Tips om hur man får illbattingen att sluta äta baj och jaga ormar...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Fnurra
·
Övr. Hund är det samma sak? om inte, vad skiljer? vilka håller kurser?
Svar
10
· Visningar
913
Senast: annaoeddie
·
L
Övr. Hund Hallå! Sitter här och spånar lite inför framtida hundköp... har redan bestämt vilken ras som jag tror skulle passa mig. Det allra...
Svar
2
· Visningar
1 509
Senast: Leola
·
Övr. Hund Jag tycker att schäfer är den överlägset vackraste hundrasen och jag gillar även deras pigga och oftast väldigt glada temperament. Dock...
Svar
3
· Visningar
2 269
Senast: zessan
·
Övr. Hund Min gammeltik avlivades i helgen. Man har gått och velat länge och undrat "när är det dags".. Men hon talade om det tydligt. Känslan...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Thelma
·
F
Övr. Hund Är det nåt vanligt livsmedel som är farligt för hundar? Choklad vet jag , lök är väl inte så bra heller..Vovvan äter de knäppaste saker...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: Fnurra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka