Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har ju en pensionerad kapplöpningsgreyhound (och en liten blandrastik) och jag har ju länge velat ha en till fd kapplöpninggreyhound...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: whipsy
·
R
Övr. Hund ska snart (om ca tre veckor) få hem vår lilla valp!! han är en lite "olycka" då hans mamma som är en dalmatiner träffade en golden hane...
Svar
3
· Visningar
2 303
Senast: Dainty
·
P
Övr. Hund Har en unghund på ca 10 månader som jag inte har haft som valp utan og honom när han var ca 7 månader. Hans borsa har jag haft sen valp...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: prince77
·
B
Övr. Hund Jag har en liten fråga angående kupering av svansen. Är det nån som vet riktigt varför man kuperade svansen på doberman och rottweiler...
2 3
Svar
59
· Visningar
9 973
R
Övr. Hund Åhhhhhhhhh vilken djungel av koppel det finns. Jag har förälskat mig i Jokkes produkter och *host,host* råkade köpa ytterligare ett...
Svar
15
· Visningar
1 033
Senast: Crying
·
B
Övr. Hund Min mamma får snart hem sin lilla valp Joy, det är en Pyrenéer, nu är den 5 veckor, vi får åka och hämta hem lilla sötnosen den 14/5...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: BlondisStajna
·
L
Övr. Hund Ja, nu har jag inte varit här på ett tag. Men en del kanakse minns mina (kanske tjatiga?) inlägg om hunden som vi skulle köpa? Nu är hon...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: LoveRindi
·
Övr. Hund Vi har 2 hundar. Dana och Quando. Quando är rädd för Hemglass-låten. Nu laddade jag hem den så spelades den upp 4 gånger i...
2
Svar
31
· Visningar
2 448
Senast: Ammi_L
·
E
Övr. Hund Vilken ålder? Hur går det till? Måste man träna innnan? Kan man ha en rätt så olydig hund med? Tack för svaren!
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hejjj! Nu har jag plockat året första fästing på hundarna. Vad gör ni för att slippa dem? vitlök?? special halsband/bricka runt...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 063
Senast: Sony
·
Övr. Hund Rädd & osäker, men bara hemma! Doris är ju så osäker och rädd när det kommer hundar eller männsikor på besök. Hon går och gömmer sig...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: mian1
·
Övr. Hund Någon av er som bor i/i närheten av Västerås och pysslar med det? Jag har en tik som behöver tränas. Har vetat om det länge men inte...
Svar
6
· Visningar
848
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Var hos veterinär med hunden i Fredags pga en knuta han fått på svansen. Veterinären säger då att den knutan är vanlig då det sitter en...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Hunden är rädd för kompisen efter \"olycka\" Min redan lättskrämda hund (tänker ej gå in på varför) lekte med sin säkert enda...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: KaZa
·
B
Övr. Hund Utställning nu i västerås på lördag å söndag vilka ska dit?? jag tänkte jag skulel dit å kolal läget=) min hunds valp ska ställas...
Svar
17
· Visningar
1 010
Senast: Miiip
·
S
Övr. Hund Min lilla familj har idag en labrador hane på 4 år. Då han har HD D är hans seriösa träning lagd på is och han är mer en sällskaps hund...
2
Svar
22
· Visningar
3 640
Senast: Humlan2
·
Övr. Hund Man steraliserar ju ofta katter men hur är det med hundar? Görs det lika "enkelt"? Bara lite nyfiken..... :) /Timsetim
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 702
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund jag ska iväg och handla ett nytt stryp idag, men frågan är vilken sort! är Dressyrlänken bättre än ett i metall? brukar metallen bli...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: martina
·
Övr. Hund ...med ganska bra kritik. Hon är för blyg och för feg men det vet vi redan och det tränas på. Jag är ändå mycket nöjd med dagen. Fick...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Jag, då höggravid, och sambon var ute på långpromenad med labbetiken på stadens stora idrottsområde. Där finns allt från bandy- och...
2
Svar
38
· Visningar
2 669
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp