Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Kolla denna bild. Bamse när han sover, dötrist med hockeyn enligt honom ;)
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Calazirya
·
P
Övr. Hund Kom på mig själv imorse av att fråga mina hundar "ska vi kissa bajsa korven" och dom blev såklart jätteglada. Störtlöjligt uttryck, ja...
2
Svar
20
· Visningar
1 691
Senast: Haukur
·
K
Övr. Hund På fredagmorgon är ortopeden bokad för att undersöka min lilla valp. Hon har varit halt i en vecka, vilket har resulterat i mkt korta...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: KaZa
·
P
Övr. Hund sitter här vid datan i endast linne och trosor. Och gång på gång kommer den ena unghunden och slickar på en brun fläck(födelsemärke) som...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: inapina
·
Övr. Hund Andra som \"uppfostrar\" era hundar?? Och gör tvärtom mot hur ni gör? Jag ertappade mamma "in action": :p Mina förärar är ibland...
2
Svar
24
· Visningar
2 095
Senast: amalia
·
S
Övr. Hund Mina föräldrar vill ha en ny hund. Då den hund dom har nu börjar bli gammal. Den "lilla bebis" som dom har nu är en oplaserings hund...
Svar
1
· Visningar
5 602
Senast: martha
·
Övr. Hund Hur mycket pengar lägger ni ner på assoseoarer till era hundar? Såg en dokumentär på tv för nån vecka sedan, där var det en som lade ut...
Svar
12
· Visningar
1 168
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Min systers lilla valp är så söt !! Han bor tillsammans med en katt (röd och vit, precis som hunden) och har börjat apa efter henne i...
Svar
11
· Visningar
945
Senast: MissFideli
·
T
Övr. Hund Vi hade en diskussion på jobbet och det var några frågor som blev obesvarade, så jag tänkte att här finns det säkert någon som har svar...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: Francess
·
R
Övr. Hund Min morbrors hund blev igår tisdag ihjälbiten av en stor schäfer hane som attackarede henne helt utan annledning Tyvär får man väl säga...
2
Svar
31
· Visningar
2 025
Senast: Snuffsan
·
R
Övr. Hund \"Fostrar\" äldre hundar valpar? Hej! Jag är nybliven valpägare och har en liten undran... Det är så att min valp är snart tio veckor...
Svar
11
· Visningar
4 553
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Greyhoundtiken är kräääsen och tycker ofatst att hon ska äta 3/4 portion typ. Spelar eg ingen roll vad det är såvida det inte är ren...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Har ni koll på hur mycket era hundar dricker? Om ni inte har det, borde ni börja. Ni som har det, hur mycket dricker era hundar ungefär...
2
Svar
25
· Visningar
3 567
Senast: Bebben
·
F
Övr. Hund Snart är det dags att ta hem valpen! :love: Tyvvär bor uppfödaren 3 timmar bort , så det blir en lång första resa för henne. Hur ofta...
Svar
10
· Visningar
876
Senast: Fnurra
·
Övr. Hund Lämnade hanhunden för operation 8.00 igår morse, innebar att jag fick gå upp klockan fem, för det är 1½ timme till veterinären jag...
Svar
4
· Visningar
1 500
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Hur mycket ska man ge till hunden varje dag av det?
Svar
3
· Visningar
794
Senast: LabeRt
·
Övr. Hund Nån som ger sin hund kortison jämt, typ livet ut? Hur doseras eran hund? Vi ger Doris kortison nu, först fick hon 2 tabletter om dagen...
Svar
13
· Visningar
5 145
Senast: aqua
·
Övr. Hund Grisöron i \'storpack\'? Går det att få tag i grisöron i 'storpack' någonstans? UTAN att behöve betala typ 5 spänn styck?
Svar
10
· Visningar
5 211
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Åkte buss idag och åkte förbi en tjej som var ute och gick med vad som såg ut att vara en schäferkorsning. Hunden hade en märklig sele...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Humlan2
·
R
Övr. Hund Jag var och klippte min hund Ronja (bearded collie) Hon blev så gullig :love: :love: :love: :love: och det blev ett kilo päls på golvet...
Svar
12
· Visningar
1 627
Senast: _Marie_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp