Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Träffade en gång en jättesöt hund! Men kan inte minnas vad det var för ras. Sökt lite på nätet men kan inte hitta ngt. Det var en liten...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: voltis
·
P
Övr. Hund min ena unghund luktar rent ut för djävligt i munnen, luktar valpskit och inte vanlig hundandedräkt, vad kan det bero på?
Svar
13
· Visningar
1 381
Senast: Fiona
·
Övr. Hund Hej alla hundvänner! Jag har lite funderingar angående avel och ekonomi, Hur gör man efter såld valpkull. Skattar man dom pengarna eller...
Svar
14
· Visningar
1 305
Senast: Sol
·
Övr. Hund Tillfälligt har vi gett upp homeopatmedicinen. Två av preparaten vi provat har hjälpt ett tag och när medicinen sedan ska tas bort har...
Svar
2
· Visningar
931
Övr. Hund Alla mina tre ääälskar råa ägg. Normalt får de 2 (1 för lillvovvan) ägg en - två gånger i veckan. Men eftersom ägg är billiga och de är...
Svar
14
· Visningar
10 202
Övr. Hund Var i väg med min 10 månaders goldentik till veterinären i går och röntgade henne och fick det värsta tänkbara besked. Hon är helt kass...
Svar
15
· Visningar
1 091
Senast: Liten_men_tuff
·
J
Övr. Hund Min hund (damatiner, Samba, 9 år) har fått mycket dålig hørsel på senaste året (åren). Hon lyssnar alltid nær jag ber henne om att komma...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: J3O
·
Övr. Hund Ska ner på bruks första gången med ungtiken ikväll. Hon har tränat där med mamma förut men inte med mej. Hoppas verkligen på att vi inte...
Svar
7
· Visningar
812
Senast: Milosari
·
V
Övr. Hund Går det att göra något åt en hund som vill rulla sig i diverse illaluktande äckelheter , har aldrig hört talas om att det finns knep att...
Svar
4
· Visningar
1 087
S
Övr. Hund Min älskade lilla vovvsing fyllde 8 år igår och idag så gjorde vi en tårta åt henne :love:.. hon vart super glad! :D Här kommer lite...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Idag visade våran pincher aggressivitet mot en annan hund för första gången. Dessutom helt "oprovocerat" i mina ögon. Vi kommer ut...
Svar
8
· Visningar
1 053
Senast: J3O
·
Övr. Hund vart tog min tråd vägen? får man inte ens visa bilder numera? :( och jag avskyr när man inte får någon förklaring via pm.. moderator...
Svar
11
· Visningar
980
Senast: Jadzia
·
E
Övr. Hund .... gick inte så bra!Första skakade hon och vägrade att gå. På den andra var hon helt galen, hoppade som om hon var skrämd (eller helt...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: Elvis
·
C
Hundträning Är lite nyfiken på hur ni gör! Positiv eller negativ förstärkning? Alltid samma sak eller en vid inlärnig och en annan efter det t.ex...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Humlan2
·
Övr. Hund \"Harry Potter\" hund? Vilken ras är Hagrids hund Fang? Måste vara någon typ av mastiff tror jag. Är det någon som vet säkert vad det är?
Svar
3
· Visningar
2 012
P
Övr. Hund Ska byta till en kombi bil. Har 3 stora hundar och jag undrar om det finns något tips om hur man kan slippa hundlukten i övriga bilen...
Svar
2
· Visningar
716
V
Övr. Hund Jag bara undrar ,VAD är det som hindrar en lag mot tidelag ? Så jävulskt vidrigt ,vem är det som sätter sej emot (om någon) och isf...
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: Björk
·
Övr. Hund Bork hade ju tid hos vet idag för att få en hormonspruta. Men så blev det ju inte direkt.. Istället har han tid för kastrering nästa...
Svar
11
· Visningar
9 210
Övr. Hund Var inne en gång på en sida där man kunde söka på ett namn på en registrerad hund av vilken ras som helst så kom all fakta upp, någon...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: kpist
·
S
Övr. Hund Min hund (snart 6 månader gammal) bitter sig på pungkulorna samtidigt som penisen är ute, och så kan han ligga jättelänge och så kommr...
Svar
5
· Visningar
1 227

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp