Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är deltidsmatte åt en lhasa apso som blivit himla rädd för hästar. Han bodde med mig på en hästgård under hösten/vintern och var med...
Svar
3
· Visningar
956
Hundavel & Ras Alltså, hur svårt är det att göra MH om man inte har en brukshund? Jag har själv schäfer och tävlar bruks och IPO och jag har alltid...
Svar
15
· Visningar
1 679
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jaha då kör jag med samma sak i år igen! Vill ni hjälpa mig rangordna namnen efter vilket ni tycker är bäst och sämst :D (Gillar ni inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 953
Senast: Pia
·
Övr. Hund Nästa månad börjar jag jobba i stall och då är min valp ungefär 3½månad. Vi kommer även bo på gården. Hästarna i det stallet är...
Svar
9
· Visningar
2 509
Senast: hjarterdam
·
Hundavel & Ras Jag & min sambo funderar på att skaffa hund. Vi vill ha en hund som är någorlunda enkel att ta med. Han vill ha den tex när han...
2
Svar
30
· Visningar
2 983
Övr. Hund Har bara en fråga, är det lagligt att ha hund i bur hemma när han/hon är ensam hemma? Att jag frågar är att jag såg en annons på...
2
Svar
30
· Visningar
3 134
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Idag är det dags för min valp att få sin andra spruta. Vi ska vara där strax och min fråga är då om han ska äta frukost som vanligt...
Svar
1
· Visningar
612
Övr. Hund Man gör allt för lite uppmärksamhet
Svar
0
· Visningar
116
Senast: et_flickan
·
Hundavel & Ras Har vi någon kunnig person här som är uppdaterad på vilka typer av mentaltester/mentalbeskrivningar som görs f n? Jag har gått MH och...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: vallhund
·
D
Övr. Hund Nu har vi bestämt att det blir en powder puff och ca 2 år:) Så nu är frågan bara vilket kön. Jag har haft hanhundar i hela mitt liv men...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: Dalmatinen
·
Hundavel & Ras Precis som rubriken lyder. Träffade nämligen en sådan hund för några veckor sen, och komiskt nog så flyttar jag ut på landet snart och...
Svar
12
· Visningar
3 624
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Min lille vovve började slicka sig på pillesnoppen och den blev röd och lite lätt varig så vi tog på tratten för att se om det...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har förärats med en ny bil, en jag faktiskt har råd att köra även som studerande, och jag är jätteglad! Det är en peugeot 206 sw...
Svar
15
· Visningar
5 051
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har idag röntgat min hund pga att jag misstänkte HD vilket var fallet. Grad D ansåg vet. Hon hade så lite höftskålar man kan ha utan att...
2
Svar
21
· Visningar
4 908
Senast: Shark
·
Övr. Hund Ska byta foder på vovven nu av olika anledningar. Han har ätit samma foder sen han kom till mig, så det är nytt för mig. Hur långsam bör...
Svar
1
· Visningar
605
Övr. Hund Kan jag ge hundarna räkor med skal? Spontant känns det fel, men det vore så himla smidigt. Jag kommer inte att äta upp dem och hundarna...
Svar
3
· Visningar
2 945
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Tänker köpa mig ett utställningstält men vet inte riktigt vilken modell jag ska satsa på.. Har hört väldigt bra om hansegårdentältet...
Svar
10
· Visningar
8 274
Hundhälsa Gjorde nyss delvis ett foderbyte på min hund. Hon har tidigare enbart ätit Klass och nu håller jag på att delvis fasa över till...
Svar
4
· Visningar
4 980
Senast: lambero
·
Övr. Hund http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1019608-sex-hundvalpar-stulna-vid-inbrott?ref=fb Vill mest dela informationen så alla som läser...
Svar
17
· Visningar
2 248
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Jag var ute och tävlade för första gången i LK1 med min hund i lördags. Det gick riktigt uruselt p.g.a jag inte kunde hålla kontroll på...
Svar
18
· Visningar
2 419
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp