Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa och jag vill nog höra andras åsikter. Sitter i ett dilemma där jag inte vet vad jag ska göra. Tar det så kortfattat som möjligt från...
2
Svar
26
· Visningar
2 913
Senast: Disen
·
Övr. Hund Sele eller halsband? Visa gärna bilder! Jag har börjat fundera på sele till min omplaceringshund. Jag har valt sele till taxen innan...
Svar
9
· Visningar
5 480
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej, nu behöver jag hjälp av er. Hunden fick utslag och allergiblodprov gjordes - idag kom svaret. Vovven är allergisk mot typ allt...
2
Svar
28
· Visningar
4 660
W
Hundavel & Ras Hej, vi har en tik som ska vara dräktig och gått sju och en halv vecka nu. Men vi undrar varför inte de främre spenarna växer och...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: lewellyn
·
Hundträning finns de ingen runt Hallsta/vås med omnejd som vill träna lite spår? Även annan hundträning vore kul, tråkigt o träna själv hela tiden...
Svar
0
· Visningar
593
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Någon som vet hur man anmäler en polishund man tycker är olämplig att ha i tjänst?
Svar
19
· Visningar
2 808
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Var tycker ni om att amputera ett ben på en hund? Är det något ni finner ok, eller helt förkastligt?
5 6 7
Svar
128
· Visningar
16 708
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Hej allihop! Hittade ingen tråd om det här så det fick bli en egen, förlåt om jag missade en som redan fanns. Jag befinner mig nu i...
Svar
13
· Visningar
5 249
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Tänkte höra om någon här har en aning. Jag har precis hämtat hem min hund från djursjukhuset, därifrån har vi fått kosttillskotten...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde ha en tråd där vi kan prata om vad som helst inom hundar :) Ibland kanske det känns lite mycket att starta en egen tråd...
18 19 20
Svar
399
· Visningar
28 712
Senast: Nila
·
Hundhälsa Ja vi tre har varit trogna morgonmotionärer och knallat på ca en timme varje morgon, och konditionen för mig var i topp och tänkte att...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Shark
·
Hundträning Tänkte be om lite bukehjälp för mitt I-landsproblem. Min kille tycker jag har haltat lite vf. Märker det endast ibland och det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 364
Övr. Hund Jag har gjort en sen anmälan till en kurs som heter: Hundens evolution, genetik och beteende, orienteringskurs på stockholms...
Svar
8
· Visningar
1 530
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Jag har fått stora problem vid inlärningen av vittringsapporteringen. Min hund är väldans apporteringsglad och hämtar bara första bästa...
2
Svar
24
· Visningar
3 990
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag ska träna på lite vardagssaker som plötsligt blivit svåra och vill kunna ha belöning med mig. Vill variera mellan lek, mig och...
Svar
18
· Visningar
4 297
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min hund har nyligen lagt till sig med en lite märklig vana. Han ställer sig och stirrar in i två specifika hörn när det drar sig mot...
Svar
4
· Visningar
3 499
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Du är ute och går med din hund. Du kikar en ttjej fram bakom några buskar eller dylikt och säger: "Håll in din hund, min är inte snäll...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 967
Senast: Rufss
·
Övr. Hund Jag är deltidsmatte åt en lhasa apso som blivit himla rädd för hästar. Han bodde med mig på en hästgård under hösten/vintern och var med...
Svar
3
· Visningar
955
Hundavel & Ras Alltså, hur svårt är det att göra MH om man inte har en brukshund? Jag har själv schäfer och tävlar bruks och IPO och jag har alltid...
Svar
15
· Visningar
1 676
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jaha då kör jag med samma sak i år igen! Vill ni hjälpa mig rangordna namnen efter vilket ni tycker är bäst och sämst :D (Gillar ni inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 952
Senast: Pia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp