Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Tänkte be om lite bukehjälp för mitt I-landsproblem. Min kille tycker jag har haltat lite vf. Märker det endast ibland och det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 434
Övr. Hund Jag har gjort en sen anmälan till en kurs som heter: Hundens evolution, genetik och beteende, orienteringskurs på stockholms...
Svar
8
· Visningar
1 536
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Jag har fått stora problem vid inlärningen av vittringsapporteringen. Min hund är väldans apporteringsglad och hämtar bara första bästa...
2
Svar
24
· Visningar
4 007
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag ska träna på lite vardagssaker som plötsligt blivit svåra och vill kunna ha belöning med mig. Vill variera mellan lek, mig och...
Svar
18
· Visningar
4 312
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min hund har nyligen lagt till sig med en lite märklig vana. Han ställer sig och stirrar in i två specifika hörn när det drar sig mot...
Svar
4
· Visningar
3 532
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Du är ute och går med din hund. Du kikar en ttjej fram bakom några buskar eller dylikt och säger: "Håll in din hund, min är inte snäll...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 001
Senast: Rufss
·
Övr. Hund Jag är deltidsmatte åt en lhasa apso som blivit himla rädd för hästar. Han bodde med mig på en hästgård under hösten/vintern och var med...
Svar
3
· Visningar
958
Hundavel & Ras Alltså, hur svårt är det att göra MH om man inte har en brukshund? Jag har själv schäfer och tävlar bruks och IPO och jag har alltid...
Svar
15
· Visningar
1 684
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jaha då kör jag med samma sak i år igen! Vill ni hjälpa mig rangordna namnen efter vilket ni tycker är bäst och sämst :D (Gillar ni inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 963
Senast: Pia
·
Övr. Hund Nästa månad börjar jag jobba i stall och då är min valp ungefär 3½månad. Vi kommer även bo på gården. Hästarna i det stallet är...
Svar
9
· Visningar
2 515
Senast: hjarterdam
·
Hundavel & Ras Jag & min sambo funderar på att skaffa hund. Vi vill ha en hund som är någorlunda enkel att ta med. Han vill ha den tex när han...
2
Svar
30
· Visningar
2 986
Övr. Hund Har bara en fråga, är det lagligt att ha hund i bur hemma när han/hon är ensam hemma? Att jag frågar är att jag såg en annons på...
2
Svar
30
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Idag är det dags för min valp att få sin andra spruta. Vi ska vara där strax och min fråga är då om han ska äta frukost som vanligt...
Svar
1
· Visningar
614
Övr. Hund Man gör allt för lite uppmärksamhet
Svar
0
· Visningar
118
Senast: et_flickan
·
Hundavel & Ras Har vi någon kunnig person här som är uppdaterad på vilka typer av mentaltester/mentalbeskrivningar som görs f n? Jag har gått MH och...
Svar
10
· Visningar
1 052
Senast: vallhund
·
D
Övr. Hund Nu har vi bestämt att det blir en powder puff och ca 2 år:) Så nu är frågan bara vilket kön. Jag har haft hanhundar i hela mitt liv men...
Svar
0
· Visningar
844
Senast: Dalmatinen
·
Hundavel & Ras Precis som rubriken lyder. Träffade nämligen en sådan hund för några veckor sen, och komiskt nog så flyttar jag ut på landet snart och...
Svar
12
· Visningar
3 632
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Min lille vovve började slicka sig på pillesnoppen och den blev röd och lite lätt varig så vi tog på tratten för att se om det...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har förärats med en ny bil, en jag faktiskt har råd att köra även som studerande, och jag är jätteglad! Det är en peugeot 206 sw...
Svar
15
· Visningar
5 072
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har idag röntgat min hund pga att jag misstänkte HD vilket var fallet. Grad D ansåg vet. Hon hade så lite höftskålar man kan ha utan att...
2
Svar
21
· Visningar
4 925
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp