Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ska in och operera bort en knöl som min hund fått fram på brösten den 7/4,är så klart jätteorolig att det ska vara cancer..... :crazy... 2
Svar
23
· Visningar
21 347
Senast: electra1
·
Övr. Hund Får en egen liten valp snart men har absolut ingen aning om vad den ska heta. Har tänkt mycket på namnet Yrsa, vilket jag tycker är fint...
Svar
11
· Visningar
2 900
Hundhälsa Jag är trött på att hundskrället inte äter som hon ska. Men vad sjutton ger man en hund som bara ibland anser färskfoder som... 2
Svar
22
· Visningar
4 486
Senast: Idalo
·
Övr. Hund Fick i helgen en så rolig kommentar om min ena hund att jag kom att tänka på alla dessa fördomar som vi "alla" har mot olika raser... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 576
Senast: Kattsak
·
Hundhälsa Hur mycket pengar är ni beredda att lägga på era hundar om de är sjuka eller skadade? Många har väl försäkring men det kan ju hända att... 2
Svar
36
· Visningar
3 410
Senast: squarepants
·
Övr. Hund I höstas bokade jag (familjen) en valp från en planerad kull, och i lördags föddes 6 st valpar, varav en kommer flytta till oss till...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Narcissa
·
Hundavel & Ras http://kennet.skk.se/skk/innehall.aspx?ID=1080&Sprak=sv Inte spikat till 100% ännu, men sannorlikheten verkar HÖG för att förslaget... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 853
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Får man ställa ut hunden om den är chippad?
Svar
2
· Visningar
831
Senast: fetange
·
I
Övr. Hund någon som sett filmerna "vi fem", handlar om fyra barn, george (georgina), anne, julian och dick, och deras hund (timmy?) Jag undrar om...
Svar
10
· Visningar
2 270
Senast: Zantha
·
Övr. Hund Skulle behöva hjälp med hundnamn på H med olika betydelser, som ska vara på tyska. Tack på förhand!^^
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund Min kära far hörde "Snälla snälla" med Ugglas på radion här om veckan. Han hade Zacko(vovven) bredvid sej. Han börjar yla som en tok...
Svar
12
· Visningar
1 418
Senast: Jonsson89
·
Hundhälsa Förra veckan kasterade jag min 13 åriga tik pga en lindrig livmoderinflamation. Det upptäcktes för att hon blödde extremt mkt. Och hon...
Svar
13
· Visningar
2 415
Senast: SiZo
·
C
Hundhälsa har en vän till mig vars tik som har fått valpar för 3 dygn sen, en av valparna slutade äta för ca 1 dygn sen, och nu blöder hon ur... 2
Svar
34
· Visningar
7 048
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa Camaro har 3 gånger visat upp en hälta som kommer efter att hon har legat och vilat men går över när hon rört sig lite. Min första... 2
Svar
30
· Visningar
2 739
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Fick hem våran lilla kille i söndags, igår fyllde han 13 veckor. Jättelugn och lyssnar bra, "toalett" träningen går framåt och allt...
Svar
17
· Visningar
11 153
Senast: Tibra
·
Hundhälsa Svärfar är bekymrad och behöver hjälp. En av hans Jämthundstikar har fått öronexem. När veterinär behandlar så hjälper det, men...
Svar
13
· Visningar
7 901
Senast: TantEster
·
K
Övr. Hund Jag behöver akuta råd här. Mitt ex skrev över min rottis på mig när vi separerade. Han fyllde i den gröna blanketten som följer med... 2
Svar
23
· Visningar
2 406
Senast: koftena
·
Hundavel & Ras Idag var det dax för lilla Fia att göra debut på officiell utställning! Efter att ha sett hur domaren rensade friskt bland hanhundarna i...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Ja. Som rubriken lyder så skulle våran tik lämnas tillbaka i maj förra året eftersom hon inte gick ihop med våran dåvarande hund. Ägaren...
Svar
16
· Visningar
2 034
Senast: Tussilagon
·
M
Hundhälsa Tänkte om nån av er här inne ger er åksjuka hund Postafen ? Vi har en extremt åksjuk hund. Kan inte börja åka förrns dregglet börjar...
Svar
5
· Visningar
28 617
Senast: cosmica08
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?