Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ja, som rubriken antyder, vilka hundraser passar battre att bo i lagenhet an andra? Sjalvklart blir hunden vad man gor den till, vi...
Svar
13
· Visningar
5 394
Z
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=2jEpaqSAVqw
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Mli
·
Hundhälsa ... så det :eek: Lille tibbeterroristen brukar vara bra i magen, men ikväll... En släkting har varit hundvakt i veckan, och han...
Svar
3
· Visningar
1 962
Senast: hastflicka
·
T
Övr. Hund har två st hundar som jag tycker är stökiga på promenaden, dvs när jag går själv med dom.. den ena är en golen hane och den andra en...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: terre
·
M
Övr. Hund Vet inte hur jag ska börja, men tänkte höra om någon har erfarenheter från liknande hund, eller tips på hur jag ska göra. Går och...
Svar
10
· Visningar
5 047
Senast: Jenka
·
Övr. Hund ...på t ex natten. Låt säga att man åker bort vid åttatiden på kvällen, låter hunden rastas först, klarar den sig då själv till morgonen?
Svar
19
· Visningar
11 919
Hundavel & Ras Jag tänkte att alla hundägare kan sätta in en bild på din älsklings/egen hund och skriva lite om den.:banana: Då kan väl jag börja... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
21 846
G
Hundavel & Ras Vad ska man tänka på om man är intresserad av att skaffa en sådan? :) Jag har en kompis som är intresserad av att skaffa hund. Hon är...
Svar
10
· Visningar
2 732
Senast: eldione
·
V
Hundhälsa har haft vår papillon i två månader nu och upptäckt att efter varje gång hon druckit vatten typ "kräk-hostar" hon en gång.. tänkte...
Svar
4
· Visningar
4 866
Senast: Ramona
·
Övr. Hund En familj härutanför Sjöbo har blivit av med en valp. Det hände igår måndag. Här är tidningsartikeln. Ni som bor nära Vollsjö By i...
Svar
11
· Visningar
1 566
Senast: angelwings
·
T
Övr. Hund Känner nu att jag börjar få problem med min bästa vän och hennes åsikter angående allas hundhållning. För mig känns det som att hon... 2
Svar
32
· Visningar
2 298
Senast: Disen
·
Hundhälsa Är instabilitet i led detsamma som patellaluxation? Vi var hos veterinären i början av veckan för att undersöka ena bakbenet, lilltjejen...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: JosseMandy
·
Hundhälsa Jag har hört och läst mycket om att man ska vara väldigt försiktig med foder och motion till valpar av stora raser. Mycket kalcium ska...
Svar
19
· Visningar
2 701
Senast: Pigan
·
C
Övr. Hund Jag har under senaste tiden funderat lite kring denna frågeställning och är nyfiken på hur andra resonerar. För ett tag sedan pratade...
Svar
13
· Visningar
1 336
Senast: Lona
·
Hundhälsa Min hund röntgades i morse och fick därför Plegicil. Nu, 19 timmar senare är hon visserligen mycket piggare men fortfarande lite "trött...
Svar
7
· Visningar
2 829
Hundavel & Ras Ute i snön var det för de små nu på morgonen :D
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: prallan
·
Hundhälsa Hur är det egentligen? När jag läser på nätet låter det som samma sak, men behandlingen skiljer sig. Varför:confused:
Svar
4
· Visningar
1 243
Senast: Equus
·
Övr. Hund Om man har ett hundpensionat, har man då något tillstånd för att driva det? Alltså att det är någon sorts tillsyn från lämplig...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: kopparberg
·
Hundhälsa Jag har en Cavalier King Charles Spaniel på 9 år som nu börjar visa att hon är lite åt åren. Synen är inte den bästa, det börjar krypa...
Svar
8
· Visningar
4 742
Övr. Hund En liten gris! Eller nä, inte bokstavligen men ibland kan man tro att han är en gris för han har en tendens att låta som en! Vet inte...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025