Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har en terrierhane på 7 år. Just nu genomgår han en behandling mot Borrelia och Ehrlichios (stavning?). För några dagar sedan så var...
Svar
14
· Visningar
2 528
Senast: muppia
·
Övr. Hund Hur gör man när den ena i familjen vill skaffa ny hund medan den andra, dvs jag, inte är lika intresserad? Vi har pratat om att...
Svar
7
· Visningar
1 488
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Hunden min har varit helt kass i magen nu i 4 dagar, bajsat mycket och de flesta gånger väldigt väldigt löst (tänk vatten). På söndag...
Svar
14
· Visningar
4 011
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Inser att min älskade fyrfotade vän är sjuk. :( Men frågan är i vad? Tösen är snart 8 år gammal, bearded collie. Ultraljud är...
Svar
7
· Visningar
10 809
M
Övr. Hund Hej alla där ute Har lite bryderi vid val av valp. Vi kan i nuläget välja på en blandis - labrador-rottweiler ----- känns så där...
Svar
11
· Visningar
1 263
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag är lite orolig för min valp. Billy har inte ätit sin frukost idag, och det är vanligtvis världens hungrigaste valp. Han vill mest...
Svar
16
· Visningar
1 363
Senast: Swat
·
Hundhälsa Vilka vaccinationer ger ni era hundar? Har varit iväg idag med min hund och då tittade veterinären i hans pass och sa, i år behöver han... 2
Svar
24
· Visningar
2 075
Senast: peace
·
Hundhälsa Var som sagt i en annan tråd iväg och vaccade min hund igår,lät dem då även titta på en en hörntand i nederkäken som han slagit av...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: peace
·
Hundhälsa Jag gör praktik på annan ort och är borta på veckorna. Hunden är hos föräldrarna. Ikväll ringde mamma och sa att hunden var hängig...
Svar
2
· Visningar
3 296
Övr. Hund tanken har slagit mig ett par gånger att jag skulle ta och ställa ut mina hundar, taxen ska ha ett cert till + ett viltspårsprov till...
Svar
14
· Visningar
2 066
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Hej! Tänkte fråga alla kloka bukefalister om en sak.. Om man köper en SKK-reggad hund men sedan flyttar till Norge behövs det några...
Svar
7
· Visningar
1 118
Senast: Nenyah
·
Hundhälsa Suck suck suck. Har knappt sovit en blund inatt. Abbe har legat och hostat sig blå, kräks upp vitt slem och är allmänt lite nere. Den... 2
Svar
37
· Visningar
9 135
Senast: sussisus
·
Hundhälsa Min hund tog bort en juvertumör förra tisdagen och idag fick vi svaret att den var elakartad. Men ingenting har spridit sig till...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: Majs
·
Övr. Hund Skriver i en annan tråd på "Förälder" där det diskuteras kring hur mycket en hund måste kunna stå ut med i vardagen. I den tråden... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 761
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Här bor redan en gammal och lugn hund, och med jämna mellanrum är en ettårig hund med massor av energi på besök. Är väldigt sugen på att...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Lazy Lady
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo har funderingar på att utöka familjen med ännu en hund... Idag har vi en underbar liten jack russeltik på tre år och...
Svar
8
· Visningar
3 927
Senast: boccia
·
S
Hundhälsa Jag står i valet att kastrera min tik som är lite över året, men väger för- och nackdelar. Vill kastrera henne för att kunna ha med... 2
Svar
21
· Visningar
7 895
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Är det någon annan som uppmärksammat att SKK ändrat ordalydelsen och betydelsen av "oacceptabelt beteende". Numera står det så här...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: Zoya
·
Övr. Hund jag har en liten fundering, haha. jag har nu min andra springer spaniel och båda fullkomligt älskar medicin! min förra hund åt... 2
Svar
21
· Visningar
1 538
Senast: wtf
·
Hundhälsa Idag har benen av älghud kommit och vovvsan blev så glad att få något att gnaga på igen. Nu märker jag att benet har blod på sig kan det...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: Apollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka