Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tänkte höra lite om era åsikter om en väns hund. Hon är knappt ett år och Dansk/svensk gårdshund, tik. Idag så var hon ute med mig...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Fragile
·
L
Övr. Hund (visste inte om det fanns någon sån här tråd. Sökte men inget resultat.) Jag vill se massa valpbilder. På era bebisar, som är stora... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 733
Senast: FannyoArre
·
S
Hundavel & Ras Om några år när våran ettåring är lite äldre och förhoppningsvis lite mognare *hoppas* så vill vi utöka familjen med ännu en hund. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 978
Senast: SandraW89
·
Övr. Hund Nån som vet någon som saknar en svart korthårig hund. Vet ej ras, ca 10-15 kilos klassen. Har funnits i området Norra ängby sen i...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Jag har suttit de senaste dagarna och funderat över just livmoderinflammation hos just hundar. Jag tycker i överlag att det är vanligt...
Svar
6
· Visningar
2 694
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Lilla Tore har nu blivit 9 veckor gammal :) vi har tränat på att sitta och ligga samt sitta på signal av visselpipa, allt har funkat...
Svar
4
· Visningar
2 255
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Jag har funderat lite på det här med eftersök. Alltså att hunden ska spåra upp tex skadade djur eller liknande. Är det någon här som...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Narcissa
·
R
Övr. Hund Hejsan! Jag och min sambo har en schäferhane på 6 månader som har lite problem med andra hundar. Han har redan från början visat att...
Svar
8
· Visningar
1 419
Senast: Materialgirl
·
Hundhälsa jag tillhör nog en av de nojjigaste hundägarna på den här planeten, där minsta lilla grej kan få mig orolig. hade mycket problem med min...
Svar
4
· Visningar
7 269
Senast: Saybia
·
Q
Hundhälsa Min avmagrade hund (han väger 43 mot förväntade 51-52 kg) var på gastro- endoskopiundersökning i fredags och vet. konstaterade ett...
Svar
4
· Visningar
2 524
Senast: QueenMarion
·
Övr. Hund var 14e dag i hop med andra,vi brukar vara allt från 9-19 hundar.. Och för mig är det helt otroligt att jag kan gå med slakt koppel på...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: *tove*
·
Övr. Hund ..när kattmamma inte sköter sina plikter :D
Svar
14
· Visningar
1 310
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Som sagt jag behöver hjälp att hitta motivation och tips för att få våran träning att gå frammåt. Jag har en omplacering som jag...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Rie
·
Hundhälsa Har äntligen:bump: hittat ett ställe som säljer tuggben av älghud, i Uppsala. Är det nån som vet något mer ställe som har och som...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Vi har extrema problem med kloklippning här hemma. Det är den värsta tortyr som finns enligt Sigge och jag vet inte riktigt hur jag ska... 2
Svar
21
· Visningar
5 801
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund ..för att hunden jagade hans mammas höns. Fyfan vad jag bölar här :cry: http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085... 2
Svar
24
· Visningar
4 389
Senast: Danieln
·
Övr. Hund jag ha varit med om en olycka och sitter i rullstol , och ha nu lagt hästarna åt sidan och fundera på att skaffa en långhårig schäfer... 2
Svar
36
· Visningar
10 743
Senast: Luff
·
Hundavel & Ras Är det någon som har koll på vit schäfer. Har den blivit egen ras eller hur är det. Hur är den. Visa gärna foto
Svar
15
· Visningar
1 574
Senast: Lona
·
Övr. Hund Ja, det var ju inte planerat precis. Jag ville ha en aktiv hund att träna med. Och gärna något jag kunde ställa ut! Nåväl, nu får lille... 2
Svar
22
· Visningar
1 911
Senast: MrsScabtree
·
Z
Övr. Hund Intressant http://www.youtube.com/watch?v=7zpILX1KWv0 2
Svar
22
· Visningar
1 917