Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Fodrar ni era hundar med torrfoder gjord på fisk ? Har en boxer som lätt tappar massan när han håller igång men hans mage klarar inte av... 2
Svar
23
· Visningar
6 910
Senast: Anneli
·
Hundhälsa jag fick ett mail om gratis chihuahuavalpar från Kamerun. Hundarna är friska och har alla papper, du får betala flygresan för valpen...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Jag har en 7-årig pinscher, kastrerad tidigt, som alltid funkat bra med rumsrenhet. Alltid varit bra på att säga till om han behöver...
Svar
18
· Visningar
9 295
Senast: Roxer
·
Övr. Hund För ett par veckor sedan när jag var ute å red i sällskap av min hund blev jag upplyst om att det just nu i snörika områden råder... 2
Svar
20
· Visningar
2 326
Senast: movi
·
Hundhälsa En 8-årig hanhund av större ras, normalvikt 58 kg, var under hösten "utlånad" under två månader och fick då av någon anledning 150% av... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 959
Hundavel & Ras Parningar mellan samma tik och samma hane tycker ni är ok? Ser ju ibland uppfödare som har 3-5 identiska kombinationer och funderar... 2
Svar
26
· Visningar
4 736
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund Igår fyllde hon ett år och här kommer en bildbomd från hennes födelsedag. Känns helt sjukt att det redan gått ett helt år sen min vackra... 2
Svar
24
· Visningar
2 525
Hundhälsa Vet inte om ni minns min lilla gula som var på rymmen då vi nyss fått hem honom? Här kommer iaf en liten uppdatering om hur det gått...
Svar
11
· Visningar
1 424
Senast: Emor
·
Hundavel & Ras Vilken hundras är en bra första hund? har funderat på: Saluki Golden retriever Collie Greyhound men är inte riktigt säker på om...
Svar
18
· Visningar
1 904
Senast: Gallileo
·
Övr. Hund Vi har ÄNTLIGEN hittat rätt hund! En RR tik vid namn Camaro, sex månader gammal. Fina gostjejen :love: Ska hämta hem henne... 2
Svar
29
· Visningar
2 513
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag behöver MASSOR av tips till lek med valpen! Han vill inte riktigt kampa så jag försöker uppmuntra honom genom att alltid låta...
Svar
11
· Visningar
2 569
Senast: muppia
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=FaS37E3gKOU Så underbar! Nästan alla bölade i salongen :love: 2
Svar
22
· Visningar
2 254
L
Hundhälsa Hej,Ny här på formumet. Min hund är hängig. Han har inte den där kicken,energi explotionen om jag säger "Kiss å Bajs" för då i... 2
Svar
24
· Visningar
2 430
Senast: vallhund
·
Hundhälsa En vän till mig postade detta på ett annat forum, men eftersom det finns så många duktiga här så slänger jag ut frågan.
Svar
17
· Visningar
3 510
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Klart man får ;). Min lilla skruttjej och jag kom 2a i "Årets nybörjare" i agilitysverige. Jag måste säga att jag är hemskt stolt över... 2
Svar
22
· Visningar
1 644
Senast: JosseMandy
·
Övr. Hund :eek: :eek: Hur ska man annars förklara detta?????? Precis som Molly och Cassandra, så valpar hon 6... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 909
Senast: Kamomilla
·
A
Övr. Hund Bortsprungen/Omhändertagen/Stulen Min Svart Vita Amstaff tik vid namn Bebbe försvann onsdagen den 20/1 i Haninge. Har du sett eller... 2
Svar
27
· Visningar
3 665
Senast: Anna_136
·
Övr. Hund fick se ett mycket roligt klipp på youtube idag. jag skrattade så jag grät. mycket nöje! http://www.youtube.com/watch?v=gruBKVV3BQk
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: liten82
·
Övr. Hund ååh det här går ju inte alls bra :( min stackars 10v. valp har blivit tikens (3år) hatobjekt! hon försöker väl uppfostra honom, men...
Svar
13
· Visningar
8 085
Senast: wtf
·
H
Hundavel & Ras Nu vänder jag mej till er som har erfarenhet av foderhundar. Eller kan tolka avtal rätt. Om uppfödaren kryssat i att han har...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka