Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har tittat på en 6 månader gammal tik som vi bestämt oss för att köpa sålänge hon går igenom besiktning. Idag ringde jag till Agria...
Svar
5
· Visningar
1 463
Senast: Zoya
·
M
Övr. Hund jag sålde en hund och skrev ett avtal där det står att om hon ska göra sig av med hunden ska den falla tillbaka till mig. men idag fick... 7 8 9
Svar
172
· Visningar
15 268
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag blir så trött och ledsen. Mitt lilla måndagsexemplar har ont! Det började den 23:e december, på morgonen. Jag bad honom hoppa upp... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 782
Hundhälsa Min tik har nu löpt i 10 dagar. I måndags kväll så började hon helt plötsligt gnälla och nästan skrika lite tyst 2 gånger, ungefär som...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: wtf
·
Hundhälsa Nu blir det säkert en gnällig tråd men jag är så less på att hunden aldrig kan vara frisk. Har för bara några dagar sedan svarat i en... 2
Svar
22
· Visningar
2 758
Senast: Indiv
·
Övr. Hund En del skriver att de ger popcorn (utan salt och olja då) som bukfylla till sina hundar,blir de inte tjocka av popcorn?? 2
Svar
32
· Visningar
2 559
Senast: Gilan
·
G
Hundhälsa Brukar allt som oftast laga min egen hundmat nu mer! Är höggravid och har idag inte möjlighet att åka och handla och insåg att det...
Svar
4
· Visningar
1 662
Senast: Gilan
·
Övr. Hund Har en 3årig chihuahua hane. Jätte trevlig på alla sätt & vis förutom att han kan bli lite för över sexuell. Mest mot våran stora han...
Svar
13
· Visningar
1 839
Övr. Hund innan jag gör bort mig helt och hållet, så tänkte jag fråga här. är det "ok" att vara med i tävlingsträningsgruppen på mer än en klubb...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Jag har för mig att någon (Alexandra_W?) använde kokosnötter som hundleksaker. Stämmer det och i så fall, hur? Hela, delade, tömda...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Jenka
·
Övr. Hund R.I.P Hector Igår. 9 februari var vi tvungna att avliva våran hund som vi har haft sedan han var valp, vi köpte honom när jag var 9...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund Kom precis hem från en liten stadstrip och när jag kom hem visade det sig att vovven haft party här hemma. Han hade bla kommit åt en...
Svar
15
· Visningar
4 653
Senast: Ciindy
·
M
Hundhälsa hej. Jag har en Blandras Australian Shepherd/Bordercollie hund som är otroligt hyperaktiv. Jag är 18 år och bor på internatskola som... 2
Svar
25
· Visningar
4 740
Senast: peace
·
Övr. Hund Jag har stora svårigheter att få min hund att apportera, hon har inte ens velat nosa på apportbockan och har inget föremåls intresse...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund :love: Har för tillfället bara en bra bild, min kompis tog den i måndags. Vi hämtade honom igår kväll, får jag lov att presentera... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 932
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet spekulerar jag lite i vilken hund som skulle passa mig när jag (eventuellt) ska köpa en i framtiden. Antar att det... 2
Svar
22
· Visningar
2 181
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Min cocker är otroligt fäst vid mig. Hon lämnar inte min sida frivilligt. Hon kan springa iväg för att få mat eller gå ut i trädgården...
Svar
5
· Visningar
6 362
Senast: Hjalti
·
Hundhälsa Har alltid använt keramikskålar till våra hundar då jag tycker det är mest hygieniskt. Men har nu fått erfara att...
Svar
8
· Visningar
2 265
Senast: startpompe
·
Övr. Hund "Men ska den verkligen se UT sådär? Sådär..... LÅNG?" "Du menar hennes nos?" *fniss* "Nej, hennes rygg!" "Ja, det är för att den ska... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 652
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025