Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Finns det några sådana här? Tänkte det kunde vara kul att prata lite, kanske hjälpa varandra med problem etc? Skriv i sådana fall :D :bump:
Svar
9
· Visningar
1 334
Senast: Atalantha
·
T
Hundhälsa Har ett litet problem med min toy terrier hane på dryga 5 år. Han har alltid haft lite lätt för att läcka lite. De kan räcka att man...
Svar
1
· Visningar
693
Övr. Hund Det pratas mycket hit och dit om ledarskap. Både här i väldigt många olika trådar, men också i "verkliga livet". Det ordet har fått en... 2
Svar
21
· Visningar
2 030
Senast: Vanillie
·
I
Övr. Hund :confused: Såhär ser min hund ut efter tio minuter i snön! Likadant i bakändan/underredet. Har någon något tips hur man kan motverka...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: ullis25
·
Övr. Hund Har ju ett par gånger kommit upp 'men har du bara problem?' ang Viktor, just för jag ju i princip aldrig postar när det går bra och om...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hittade en ny blogg nyss, på ett annat forum - det är Gunnar Lindgren, förre redaktören för Brukshunden, som startat den. Han har... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 744
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag har planer både på att gå både MH och anlagsprov (viltspår) med min hund till våren/sommaren. Många MH:n och alla(?) anlagsprov...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag kan nog inte ens räkna hur många gånger folk skyller alla sina problem på att hunden är i "slyngelåldern" alt. börjar bli... 2
Svar
33
· Visningar
8 423
Senast: Jenka
·
U
Övr. Hund Någon med erfarenhet? Min kompis hund som jag tycker så mycket om, har ett hjärtfel som gjort att hjärtat förstorats, men nu verkar...
Svar
16
· Visningar
9 028
Senast: Carnhede
·
Hundhälsa har en rottis/dobbermann hane som har haft öronproblem i ca 1½ mån har vart till vet 4 gångar och fått örondroppar. Men nu sist va jag...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Hur ofta ger ni era hundar märgben? 2 3
Svar
42
· Visningar
3 794
Senast: peace
·
Övr. Hund Jag har insett att det finns konstiga människor inom hundvärlden. Och antar att folk tycker att jag är konstig likväl. Men sådana här... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 391
Senast: angelwings
·
Övr. Hund Tycker jag att de visar på Animal Planet. Jag väntar fortafarnde på att få se en polishund som jobbar koncentrerat och blir crediterad... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 003
Senast: Swat
·
Övr. Hund ... liten hundvalp! :d här är lille Tore, 8 veckors springer spaniel :love:
Svar
18
· Visningar
1 312
Övr. Hund Vad kostar er hund varje månad? Hade en diskussion med två kompisar varav båda har hundar i liknande storlek och de la ut så olika...
Svar
15
· Visningar
1 263
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Jag vill ha tips på bra böcker om shaping! Vill ha någon som är väl genomarbetad, grundläggande och full med instruktioner på övningar...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har en fråga till er som studerar och har hund, jag hoppas att det finns några sådana här :bow:. Går det ihop? Hur lägger ni upp... 2
Svar
33
· Visningar
14 269
Senast: Ludique
·
Hundhälsa Ja, nu börjar jag faktiskt bli lite orolig för en av mina hundar. Det har pågått i några dagar och jag trodde att det skulle ge med...
Svar
5
· Visningar
3 227
Senast: Hjalti
·
B
  • Låst
Övr. Hund Har stött på det här ett par gånger senaste veckan där ägaren är ute och går med sin hund och har kopplet fast i halsbandet och sen på... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
16 704
Senast: vallhund
·
A
Övr. Hund Jag har börjat fundera på om jag skall erbjuda hundpassning i sommar, men frågan är hur många som faktiskt vågar lämna sina hundar till...
Svar
8
· Visningar
1 506
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka