Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag ska beställa fodax ideal till nästa leverans (5:e feb), är det någon som vill vara med och samköpa för att få bästa pris så hör av...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Roxer
·
P
Övr. Hund bild finns på vår djurefterlysningssida som jag inte får länka till. Ni får PM:a mig för att få adressen isf. Bobo Ras: Sankt...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa I dagarna kommer mina bocker (har inga som helst mojligheter att kora till kursutbud, sa det ar bocker o filmer o tips o goda rad fran...
Svar
11
· Visningar
1 346
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Smygande, nästan omärkligt har vår dv.schnauzer förändrats de senaste sex månaderna. Tidigare har han alltid haft en skål mat framme... 2
Svar
22
· Visningar
3 430
Hundträning Har idétorka på vad man kan träna på inomhus, några idéer på tricks och annan hjärngympa? Det vi tränar på hittills är: - Gömma...
Svar
5
· Visningar
1 281
Övr. Hund Idag snabbade jag mig in i en av stadens affärer under lunchtid. Döm om min förvåning nör jag ser att expediten har förstärkning i...
Svar
13
· Visningar
1 306
P
Övr. Hund Lämnar ni dem på hund pensionat eller har en kompis hunden? Isåfall hur är den , orolig ? lugn ? aa m.m Själv har jag en sheltie... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 385
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Om man har tagit emot en tik för parning och det inte blir någon hängning vid något av tillfällena hundarna försöker para sig men hanen...
Svar
18
· Visningar
9 059
Senast: Zantha
·
Övr. Hund http://pryl.feber.se/art/172567/reargear__stjrtskydd_fr_hundar/ Jag trodde verkligen att jag hade sett allt dumt nu... Men nu kan...
Svar
17
· Visningar
1 888
Senast: Kattsak
·
M
Övr. Hund hej alla glada. skulle vilja höra när en schäfer brukar lyfta på benet, min hane e 14 månader nu och lyfter fortfarande inte på benet.
Svar
9
· Visningar
4 582
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund gjorde jag för ngn vecka sen, när jag lät hunden sitta kvar i sin bilbur när jag tvättade bilen i en automattvätt,f*n va tänkte jag...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Finns det någon här som har en Norsk Buhund? Berätta gärna om den isåfall! Är ju en rätt "ovanlig" ras men själva hundarna verkar...
Svar
8
· Visningar
3 249
Övr. Hund Hur roligt är det enligt er? Skulle ni kunna tänka er att låta någon annan tävla er hund? Vi debuterade i höstas (har tävlat en...
Svar
18
· Visningar
1 302
Senast: JosseMandy
·
M
Hundhälsa Jo, då är det så att våran hund har ''dragit in luft'' genom nosen ett antal gånger under dom senaste månaderna. Vi tänkte väl inte så...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: moix
·
Övr. Hund Som så många andra har gjort tidigare så vill jag också gärna starta en uppföljningstråd om min vovve. Även om det känns som flera har...
Svar
19
· Visningar
1 683
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa ...tiiidigt imorse var min lilla tik lite orolig o vankade ut till köket, jag tänkte att hon kanske ville ha vatten så jag gick upp o...
Svar
5
· Visningar
1 244
Senast: minimal
·
Hundavel & Ras För alla oss som har Golden, lägg in bilder osv. Själv ska jag på min första inoff utställning med min 4månaders valp:) Någon som kan... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
26 197
Senast: Callax
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6486847.ab Det är oerhört glädjande att läsa sådana här artiklar, att det uppmärksammas hur...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Som väntat har nu min lilla fröken börjat löpa. Hur länge varade era tikars första löp? Hur var de under och efter löpet? Jag är...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Ponera att en bil kör på en hund på vägen. Vad gäller, lagligt? Vem ska betala vad? (Och ja, det handlar fortfarande om Tullas... 2
Svar
29
· Visningar
3 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka