Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=eZwfVAFKnSI&feature=player_embedded
Svar
19
· Visningar
1 317
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Man hör både för och emot. Har en hund som inte direkt får köldkramp men däremot så kan han om han bara står still lyfta på en tass...
Svar
9
· Visningar
3 383
Senast: litchie
·
Övr. Hund Här kommer några färska bilder på småskruttarna! Blev bara lite huvudbilder idag, av varierande kvalitet. Dom är inte stilla särskilt... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 575
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en... 13 14 15
Svar
285
· Visningar
32 952
Senast: yennork
·
Hundhälsa Loka har precis rest sig från sin bean-bag och under låg en stor kisspöl, hon verkar inte ha märkt nåt och det var väl inte så farligt...
Svar
16
· Visningar
20 266
Senast: Marna
·
Övr. Hund Behöver eran hjälp att bena ut mina tankar! Jag och min sambo funderar på att skaffa en till hund. Som det ser ut nu har vi en hund och...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: EmelieK
·
E
Hundträning Söker en promenad/bus/träning kompis till min Chihuahua hane. Han är ca 2 år, och rejält full av energi. Lite osäker/dominant men...
Svar
1
· Visningar
741
U
Övr. Hund Satt och kollade på en interjuv med sångerskan Rihanna, då hundar kom på tal. Hon berättade att hon har en söt och rolig pudel som...
Svar
12
· Visningar
1 754
Senast: Disen
·
Övr. Hund Det är så att jag är hundvakt nu i en vecka åt min kompis hund. Hunden i fråga är en pinscher tik som fyller tre i sommar. Det är så...
Svar
8
· Visningar
1 227
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Min bror vill skaffa en hund och jag tror att det skulle vara bra för honom då han kommer ut lite mer och har en meningsfylld tillvaro...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa Uno har fått endel tandsten och tänkte ta och boka tid för att ta bort det. Hörde med min favoritveterinär här i stan han skulle göra...
Svar
18
· Visningar
7 930
Senast: Supernova1
·
Övr. Hund Jag är i Stockholm över helgen, hunden är kvar hemma med husse då det blev smidigast. Jag har också två kaniner, varav den ena är med på...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Priscilla
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har bestämt oss för en ACD. Men den rasen är ju ovanlig här i Sverige och vi har kontaktat majoritet av uppfödare och det... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 718
Senast: muppia
·
Övr. Hund Skratta inte ut mig nu, för jag har aldrig lärt in detta tidigare och har inte ens bemödat mig kolla upp hur man egentligen ska göra... 2
Svar
20
· Visningar
1 742
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Är det okey att ta valpar på samma tik två år i rad?? Jag bara undrar:o * Jenny *
Svar
14
· Visningar
2 979
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Har ständigt dåligt samvete för min hund. Det här med att vara ensamstående och försöka fylla upp för det två personer gjort innan är...
Svar
11
· Visningar
1 676
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Ja, nu är det snart dax för valpning här i huset :love: fröken har kommit ner i lågtemp men ännu inte stigit (otålig? vem :angel:)... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 235
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Förlåt för ännu en rasväljar tråd, förstår om ni börjar bli trötta på det! Jag har idag en liten shih-tzu-korsnings tik. Hon är ca...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Kom att tänka på en sak häromdagen när jag och vovvan lekte som bäst; hur mycket får man egentligen belöna efter moment på...
Svar
5
· Visningar
952
Hundhälsa Lilla skrället har lyckats tugga upp 3 av de första stygnen mot frambenen så att säga, från sin kastrering. Det har gått 5 dagar och är...
Svar
3
· Visningar
2 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka