Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag hade glömt hur oemotståndligt ulliga och gulliga kattungar är <3. Men imorse hämtade jag Soda, på dagen 12 veckor idag. Hunden är...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 939
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Vi har precis flyttat till ett hus med kattlucka= supergött för våra två kastrerade hankatter. Inte så gött för oss. Vi har bott här i...
Svar
11
· Visningar
2 029
Senast: Milene
·
Övr. Katt Vilken färg har den här damen? Vill ni se en bättre bild för att kunna avgöra eller duger denna? Grå/brun/beige/svart och vit tror jag...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: astronaut
·
Katthälsa Hej Som rubriken säger, hur förvaras er mjukmat? Läste idag på Mjaus burk att den ska serveras rumsvarm, vilket betyder att den ska...
Svar
10
· Visningar
15 692
Senast: Smulan75
·
Övr. Katt Uppfödaren var här och fotade lite idag :love: Och så den obligatoriska tokbilden :D
Svar
11
· Visningar
1 612
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Våra katter är aktiva på dagen och sover inne med oss om natten. Hela natten. De kommer in sent på kvällen och letar upp en lämplig...
Svar
15
· Visningar
3 808
Senast: Piek
·
Övr. Katt Har ett fruktansvärt irriterande problem, som säkert många andra oxå har...Katterna sitter på biltaket! Uppskattas inte då jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Visst finns det krukväxter som katterna kan äta i vinter när gräset ute är täckt av snö? Mina vägrar nämligen kattgräs. Men vilka...
Svar
7
· Visningar
1 243
Senast: ullo
·
Övr. Katt I trakten finns en person med djurförbud. Hen är inte medvetet elak och älskar sina katter men reder inte ut att ta tillräckligt...
Svar
18
· Visningar
3 264
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu har kattmamman äntligen forslat hem kattungarna till stallet, så nu är dem i säkerhet i sadelkammaren, skulle uppskatta deras ålder...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Rufss
·
Katthälsa Jag bor ihop med en katt som inte går att röra. Han kommer från ett katthem där han var i ett år innan jag tog hem honom. Av vad jag...
Svar
14
· Visningar
3 036
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Vår snart 3-åriga Birma har blivit lite lat på sistone, han vill verkligen leka och bli aktiverad men orkar inte riktigt anstränga sig...
Svar
9
· Visningar
2 725
Senast: Aliche
·
Övr. Katt Mina föräldrar ska åka bort 4 veckor över jul så jag har lovat att vara kattvakt. Katterna är vana att få vara ute på dagen, men kommer...
Svar
8
· Visningar
3 162
Senast: tralala
·
Övr. Katt Ja jag ska flytta från Skåne till Rättvik om 3 veckor.Med mig ska min hund och mina två katter....Hunden är van att åka bil,han är med...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: peace
·
Katthälsa Har ett antal stallkatter, tre av dem är väldigt små varav två också är väldigt smala, 1 är väldigt tjock, 2 är "normalhull". De tre små...
Svar
11
· Visningar
2 062
Senast: Rufss
·
Katthälsa Mitt hjärta blöder, det känns som om jag bara är halv. Zizzo, min högt älskade katt fick igår urinsten. Med en sen tidigare lång...
2
Svar
21
· Visningar
4 027
Senast: Jen80
·
Katthälsa Jag är lite orolig för min ena katt. Han har alltid varit mycket lugnare och framförallt mycket blygare och ganska rädd om sig än min...
Svar
6
· Visningar
5 248
Senast: Gisele
·
Katthälsa I morgon ska jag hämta min misse efter korsbandsoperation. Hon ska inte hoppa upp på saker de närmaste veckorna och därför måste vi...
Svar
11
· Visningar
3 930
Övr. Katt Jag har använt bränslepellets under ganska lång tid, i kattlådan. Helt underbart, luktar inget, kostar pyttelite etc. Och inget att...
Svar
7
· Visningar
2 362
Senast: Tassetass
·
Katthälsa När Göte flyttade in fick han fri tillgång på Friskies torrfoder då det är det han fick hos sin uppfödare. Utöver det fick han blötmat...
Svar
12
· Visningar
3 083
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp