Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har en katt som vid möte med annan katt mer eller mindre alltid visar någon form av aggression. Ofta handlar det om vuxna, lösa...
Svar
5
· Visningar
1 782
Senast: Sol
·
Övr. Katt På torsdag flyttar mina små bebisar hem till mig :love: Men trots att jag haft katt hela livet, så har jag totalt hjärnsläpp över...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Tjo :) Vi tog över en katt som nu har bott hos oss i snart en tre veckor. Farfars katt, men då farfar blev sjuk så var katten lamnad...
Svar
1
· Visningar
1 220
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av att ha en katt med epilepsi? Alla råd, tankar och hjälp mottages tacksamt! Jag börjar med att säga...
Svar
12
· Visningar
4 663
Senast: Baldintata
·
Övr. Katt "Överallt" läser man om att man ska ha minst lika många lådor som man har katter, och gärna en mer låda än man har katter. Att många...
2
Svar
33
· Visningar
9 057
Övr. Katt Min lilla Alice älskar att bita, riva, slita och dra i tyg. Hon biter och sliter gärna i mina lakan, det har hon fått göra men har...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: cili
·
Katthälsa Kan någon hjälpa och spekulera i vad som händer med katterna i detta hus. Jag har två katter, Nelson 8 årig hankatt, Winnie 8 årig hon...
Svar
6
· Visningar
2 805
Senast: mackan
·
Katthälsa Jag har två katter varav en inte trivs tror jag... Från början var det rena inne katter, men efter att jag flyttade till en lägenhet...
Svar
3
· Visningar
1 301
Senast: kazam
·
Katthälsa Förra lördagen blev min katt dålig. Han ville inte gå ut och låg mest och sov. Vi trodde först att han bråkat med någon annan katt ute...
Svar
3
· Visningar
2 202
Senast: kazam
·
Katthälsa Det flyttade in en röd galenpanna hos mig. Ägarna i en granngård har vräkts och en hel mängd katter har skjutits men den här gossen...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: kazam
·
Övr. Katt För flera år sedan (ca 3 år) började en katt hålla till runt svärmors hus. Svärmor började tillslut mata katten då den länge verkat...
Svar
7
· Visningar
1 280
Senast: kazam
·
Övr. Katt Händelsen i korthet; Var ute innan igår 14/10 runt 17 kanske och såg en kattunge på en plats 2 meter upp som såg lite felplacerad ut...
2
Svar
24
· Visningar
4 739
Senast: kazam
·
Övr. Katt Går i tv-köpartankar. Har i nuläget en stor och tung tjock-tv. Inga problem alltså! Men köper jag en ny tv så blir det ju onekligen en...
Svar
8
· Visningar
4 553
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Oftast rubbe som förkommer på hundforumet men, nu dyker den alltså upp på katt. Som en del läst om i snacktråden fick jag ta bort...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 243
Senast: Bison
·
Katthälsa Igår kväll insåg jag och sambon att vår katthona legat still i sin korg under hela dagen. Vi hade varken sett henne äta eller dricka...
Svar
11
· Visningar
2 670
Senast: Gimlan
·
Katthälsa Nyss så hittade jag en liten kula av bajs som råkade sitta kvar i pälsen i baken på min lilla ragdoll Alice på ungefär tre månader så...
Svar
14
· Visningar
2 682
Senast: Emuliiaa
·
Katthälsa Av mina två katter hemma har den ena så himla dålig päls (sträv, och fäller enorma mängder jämt). Hon är vuxen (minst 3 år), äter Mjaus...
Svar
1
· Visningar
2 665
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Förra veckan kom ett mms där kattungen Berit 12 veckor, undrade om vi ville ha henne... Jo det ville vi ju såklart:love: Hon var helt...
Svar
7
· Visningar
1 614
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Hur gör ni för att få det att gå ihop? Just nu äter mina katter Applaws torrfoder samt varsin påse Pussi blötmat. Katt1. Dricker...
Svar
9
· Visningar
2 227
Katthälsa En av våra katter är utekatt, han kommer in ett par gånger om dagen, stannar gärna inne och sover en dag eller natt eller några timmar...
Svar
5
· Visningar
2 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp