Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Förra veckan kom ett mms där kattungen Berit 12 veckor, undrade om vi ville ha henne... Jo det ville vi ju såklart:love: Hon var helt...
Svar
7
· Visningar
1 615
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Hur gör ni för att få det att gå ihop? Just nu äter mina katter Applaws torrfoder samt varsin påse Pussi blötmat. Katt1. Dricker...
Svar
9
· Visningar
2 239
Katthälsa En av våra katter är utekatt, han kommer in ett par gånger om dagen, stannar gärna inne och sover en dag eller natt eller några timmar...
Svar
5
· Visningar
2 063
Övr. Katt Vad finns det för olika frisyrer/klippningar på långhåriga katter? Gärna bilder.
Svar
3
· Visningar
1 728
Övr. Katt Har köpt hem kronhjortsfärs och undrar om man kan ge det till katt som lite extra gott? Har en sphynxhane som är lite känslig i magen...
Svar
7
· Visningar
4 786
Senast: BuenoBull
·
Katthälsa Hej, jag räddade för 3 veckor sedan en kattunge som jag hörde skrika när jag var ute och red. Han låg uppe i en hög av stockar, grenar...
Svar
5
· Visningar
2 429
Senast: pickaan
·
Övr. Katt Min lilla ragdoll Alice har haft sen hon kom hem till oss Ever Clean - Aqua Breeze som kattsand. Och den har fungerat bra men har tyvärr...
Svar
7
· Visningar
1 929
Senast: Asko
·
Övr. Katt Min ena katt har lite saker för sig som jag inte riktigt vet varför hon gör. Jag kopplar ihop det med trivsel men har någon någon mer...
Svar
2
· Visningar
1 561
Senast: _Maria_
·
Katthälsa Hej! Jag har en snart 5 månaders ragdollunge som verkar hur pigg och glad som helst. Hon äter och dricker bra och verkar inte ha ont nån...
Svar
9
· Visningar
4 938
Senast: Ruben
·
Katthälsa Vilket försäkringsbolag rekommenderar ni för innekatt? Och om man vill ge lite torrfoder medans man är borta om dagarna så katten har...
Svar
14
· Visningar
1 278
Katthälsa En bekant till mig har ett flertalet katter. Många av katterna trivs/fungerar bra ihop, men det finns också de som verkar vantrivas. De...
Svar
15
· Visningar
2 190
Senast: bengeten
·
Katthälsa Imorgon ska kisse ut och åka bil ca 50 mil. Katten i fråga tycker det här med bilåkning är väldigt läskigt och sitter mest och är ledsen...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: ch791022
·
Övr. Katt Nu är jag lycklig igen, efter 5 veckors gråtande och sörjande efter min älskade Zizzo. Igår kväll kom han äntligen hem, jag har...
Svar
14
· Visningar
2 015
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Jag är osäker på om katten är hemlös eller inte. Han har styrkt runt gården sen jag flyttade hit. Så hur länge han varit här vet jag...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt I somras flyttade en kattunge hit som fick namnet Ashe :) Hon har väldigt ovanlig färg (enligt dom jag pratat med i alla fall), men...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej! :) Jag har en utekatt som igår (?) kom in med hälta på ena frambenet. Han vill inte stödja på det och ligger still för att han får...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Jag har upptäckt en helt ljuvlig ras som har allt jag önskar av en katt :love: Jag som inte skulle ha fler katter :angel: Brukar de...
Svar
6
· Visningar
1 957
Senast: Hedwig
·
Övr. Katt Jag har kollat och mejlat runt en hel del efter en katt på sistone då min förra katt dog för några år sen och jag kände att det var dags...
2
Svar
32
· Visningar
4 697
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag vet det finns enorma kunskapsresurser, så bättre fråga här än försöka sig googla till det, min egen kunskap är utdaterad vid det här...
Svar
19
· Visningar
4 883
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Min 10-åriga katt som hittills i sitt liv endast bott ute i ett stall har idag flyttat in. Nu när vår hund gick bort i somras fanns...
Svar
9
· Visningar
1 809
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp