Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Är 5 månader för tidigt för en kastrering? Tänkte nämligen kastrera mina katter samtidigt. Sickan är en slank Tonkanes (siames/burma) ...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hejsan! Nu vill jag och min sambo skaffa katt, dock så har vi inte riktigt koll på allting längre då vi inte haft katt sedan barnsben...
Svar
14
· Visningar
1 550
Senast: Shark
·
Övr. Katt Min snart ettåriga huskatt hamnade på bild idag. Underligare djur får man leta efter, som en kompis säger så har han nog hela alfabetet...
Svar
4
· Visningar
1 282
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Postar denna under katt mest för att det är kissen som ställer till det. Varje dag i två veckor, ibland fler gånger om dagen, har...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: lahsd
·
Övr. Katt Hejsan ska nog berätta lite nu om hur det är med min lilla dam eller stora dam kanske man ska säga hon är nu 4 år.Hon trivs bra hos min...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: annie_cool
·
J
Katthälsa Vi har en ca. 3-årig hittekatt som är kastrerad sedan 2 år. För en vecka sedan började vi märka att han ett flertal gånger satt sig och...
Svar
6
· Visningar
2 415
Senast: cili
·
Katthälsa Har en kastrerad huskattpojke på 10 år, som förra våren fick diagnosen sinusarytmi. Om jag förstod rätt så innebär det att han har en...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har ett problem nu som jag undrar hur ni skulle resonera med. Jag har två katter som vi kan kalla den vita och den svarta. De har...
Svar
14
· Visningar
4 054
Senast: Mula
·
Katthälsa Ni har säkert svarat på liknande problem tusen gånger, men hoppas på att ni ska orka hjälpa mig och min lilla prins!:) Lucidor (nu är...
Svar
7
· Visningar
1 261
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Har en katt som ränner på våran tomt! Finns det något vi kan göra för att få bort den?
Svar
11
· Visningar
2 731
Övr. Katt Tänkte att vi kanske kan berätta lite "solskenshistorier" om våra djur =) En regnig kväll i början av höstas skulle jag och min...
Svar
19
· Visningar
2 172
Senast: Singoalla
·
Övr. Katt Tänkte kolla om det är farligt för en utekatt att ha halsband? Har hört att det kan va det då katten kan fastna i grenar, staket mm...
Svar
8
· Visningar
5 284
Katthälsa Ja, som rubriken lyder, kan man det? Köpte detta avmaskningsmedel då det gamla inte fanns, och det står inget om de går att krossa...
Svar
2
· Visningar
10 691
Senast: Pazuzu
·
P
Katthälsa Köpte igår ett specialfoder för gamla katter, både torrfoder och blötfoder. Först blev katten som tokig i det men efter ett tag så...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Skjøldur
·
G
Övr. Katt Hej allihopa! Min kära flickvän vill mer än allt annat ha en katt (hon verkligen älskar djur), och jag tycker väll att det skulle... 2
Svar
27
· Visningar
4 237
Senast: Fnusan
·
Övr. Katt Min katt är en utomordentlig råttjägare. Han är ute flera timmar/dygn under det varmare halvåret och "jobbar" på sina marker. Nångång då...
Svar
1
· Visningar
764
Katthälsa Enligt bipacksedeln på p-pillrena står det att man ska ge första p-pillret 5 dagar innan beräknat löp. Problemet är bara att jag vet...
Svar
15
· Visningar
9 545
Senast: gugge
·
Katthälsa Har sett en sak i en katalog som säjs kunna skrämma bort lösa hundar och katter med hjälp av ultraljud. Någon som vet om det fungerar...
Svar
3
· Visningar
1 856
Övr. Katt Jag vill köpa katt och jag tänker finns allgerivänlig katt i östermanland?:)
Svar
9
· Visningar
1 642
Senast: Kiraya
·
L
Katthälsa En vän till mig har en kissekatt som har ett enormt behov av mat! Han är nyss fyllda året och hittades övergiven som ca 4-5 månader...
Svar
9
· Visningar
3 430
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka