Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Idag satt jag och blev förbannad igen på djurskyddslagarna när jag läste en artikel om utslängda och förvildade katter som folk... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 113
Katthälsa Har en 8-årig honkatt som är steriliserad. Aldrig varit sjuk förrän i dec då hon började pissa inne. Var helt panik, slapp hon inte ut... 2
Svar
21
· Visningar
8 174
Senast: Lindon
·
Katthälsa Mina katter är sällan ensamma mer än när jag jobbar. Sover sällan borta och om jag gör det så ser jag till att natten blir så kort som...
Svar
12
· Visningar
1 510
Senast: Tassetass
·
M
Katthälsa Hej min katt fick ungar igår runt 10 tiden. Hann (av personliga andledningar) bara se den fösta födas och när mamman åt upp något...
Svar
4
· Visningar
2 880
Senast: Puttis
·
H
Övr. Katt Är intresserad av att se bilder och ritningar över hur man ska bygga en rastplats för katten. Bor i radhus och vill gärna att katten ska...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: hessmo11
·
Övr. Katt Jag tänkte kolla med er då jag har en renrasig Tonkines här hemma, då jag vet att flera av er har superkoll :D OM man skulle para 2...
Svar
1
· Visningar
1 293
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Vågar man kastrera en 12 år gammal honkatt och vad är riskerna med detta? Ägaren hade ingen kunskap om honkatter och kastrering när...
Svar
6
· Visningar
9 888
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hej! Vi kommer snart att få hem en fyrbent familjemedlem, och jag funderar lite på hur vi ska göra med vår balkong. Vi har en stor...
Svar
7
· Visningar
11 188
Senast: Shark
·
Övr. Katt Ja, hur gör ni med den där jäkla kattsanden egentligen? :devil: Den är i hela lägenheten och min säng börjar likna en kattlåda i sig...
Svar
7
· Visningar
17 962
Övr. Katt Blev nyfiken om linjeavel tabu i kattaveln? Vet att de förekommer ofta i hund/hästaveln men vad anser ni om de?
Svar
6
· Visningar
1 286
Senast: bengeten
·
Katthälsa Finns det några verksamma medel mot fästingar, som inte är giftiga??
Svar
9
· Visningar
1 385
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Fått hem nya katten nu och hon var utan namn...Någon som har förslag? Jag kommer tusan inte på något...:o
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Myggan_ox
·
Övr. Katt Vår familj har sorg. Vår älskade lilla halta vildkatt har gått över regnbågsbron. :cry: Jag vet inte hur många som minns honom, skrev en...
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Ikväll när jag kom upp för trappen satt den ena katten och stirrade in i sovrumsdörren. För att när han väl blivit insläppt kunna lägga...
Svar
8
· Visningar
1 520
Övr. Katt Nu har fantasin tagit semester. Ge mig alla era bästa tips på aktivering för katterna! Det min kisse uppskattar mest är sina...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: Majvi
·
M
Katthälsa Jag hittade en liten mager kattunge i snön i november och tog med henne hem, nu borde hon väl vara runt 7-8 månader gammal, hon löpte... 2
Svar
26
· Visningar
11 257
Senast: honung
·
Övr. Katt Nu är det äntligen bestämt, min älskade busunge ska få en kompis :love: Hon tycker helt enkelt att matte är tråkig, är understimulerad...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: ufot
·
Övr. Katt Mwahaha! Stackars katter :rofl: Bildgoogla "kittywigs" så får ni se. :angel: Vad tror ni, kan detta vara något för svenska katter? :D...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: REIN
·
S
Övr. Katt Vi tänkte lämna vår katt på katt hotell en vecka när vi är på semester. Jag har lite funderingar om det, har aldrig lämnat någon av...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: limona
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=qXLxM0u1aJw :rofl::rofl::rofl:
Svar
3
· Visningar
873
Senast: sicx