Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Katthälsa Då har det gått ungefär ett halvår sedan vi tog hem våra två små killar. De blir ett år i slutet på augusti. Allt har gått jättebra, men...
Svar
7
· Visningar
15 045
Senast: Bison
·
Katthälsa Det känns så himla hemskt.. Sara, som blev sjuk först, klarade sig och är nu hur pigg som helst, men Aslan klarade det inte. Under tiden...
Svar
10
· Visningar
1 457
Senast: jan
·
Katthälsa Min lilla kisse på 8 månader är väääldigt kräsen i maten och jag vet inte vad jag ska ge henne :( Just nu får hon torrfoder, som jag...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: sillysinta
·
Övr. Katt Gah! Syrran kunde absolut inte ta hand om sin hund och skulle avliva en frisk hund men det slutade med att jag tog över honom. Men så...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: astronaut
·
Övr. Katt En väldigt trött liten Sixten.
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Melina
·
Övr. Katt Sixten gäspar stoooort
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Melina
·
Katthälsa Precis nyss hände något väldigt märkligt. Min ena katt ligger och vilar i soffan. Helt plötsligt flyger han upp och börjar smacka något...
Svar
5
· Visningar
1 231
Övr. Katt ...och jag kan NADA om denna ras så jag behöver lite info, tips och råd! Två tjejer, svart silverheaded enligt pappren och...
Svar
13
· Visningar
2 275
Senast: Jegra
·
Övr. Katt Min vän tog en 4-årig honkatt från ett katthem i julas. Hon blev bortlämnad av sina förra ägare för att hon började kissa inomhus i...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Whirlie
·
Katthälsa Finns det verkligen ingen lag på detta? Jag bor i ett litet samhälle och vi har tre kastrerade honkatter som nu på senaste tiden åker... 2
Svar
30
· Visningar
3 421
Senast: monster1
·
Katthälsa Yoga har fått en ganska kraftig (för henne) allergisk reaktion i ansiktet. Hon är foderallergiker och det jag ändrat senaste månaderna...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej. Tänkte bara kolla om det är någon som har bra tips på hur man kan få sina kattungar till att gå på lådan?
Svar
15
· Visningar
1 757
Senast: bengeten
·
Katthälsa Vi fick hem tre kattungar för ungefär en vecka sen, så de är lite mer än tolv veckor gamla. Första dagarna gick allt bra, men plötsligt...
Svar
11
· Visningar
1 708
Senast: Shark
·
Katthälsa Hej! Har en kastrerad honkatt på 3 år, som jag köpt från ett katthem (kattjour). Pigg och glad, busar,äter och dricker, samt har...
Svar
6
· Visningar
1 546
Senast: cambodia
·
Övr. Katt Hej, Jag har nog skrivit om denna katten innan tror jag men jag kan berätta om situationen igen. Katten det handlar om fick vi när...
Svar
13
· Visningar
5 432
Senast: Brynas_bruden
·
B
Katthälsa Hej, Min Zorro som är sju år har "hostat" ett par tre veckor. Jag var hos veterinär för två veckor sedan som inte hitta nåt fel. Nu...
Svar
2
· Visningar
3 068
Senast: Brynas_bruden
·
Katthälsa Min mamma ska ta över en snart 1årig katthane. Han är korsning maine coon/bondkatt. Han var utekatt till en början, nu har han varit...
Svar
17
· Visningar
1 980
Senast: Flash5
·
Övr. Katt Ja hur lång tid tar det normalt för en katt att anpassa sig till ett nytt hem? Vi fick i söndags hem en kastrerad honkatt på ca 10...
Svar
9
· Visningar
9 422
Senast: Shark
·
Katthälsa Min ena katt - kastrerad hane på ca 6 år - har två personligheter. En vinter- och en sommar-mentalitet skulle man kunna säga! På...
Svar
7
· Visningar
1 204
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Hej hopp! Måste bara få visa upp min lilla prinsessa... Lilla Belle. Hon är en Blåmaskad mitted, rasen ragdoll. Hon har dock en lite...
Svar
9
· Visningar
1 509
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka