Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Abbie har patellaluxation med medial luxering. Men jag funderar lite på om det är någon skillnad på medial vs lateral för katten...
Svar
5
· Visningar
13 113
Senast: Loa_69
·
Övr. Katt Vad är viktigt att tänka på när man köper katt på bl*cket eller liknande? vaccinering, kastrering, vetrinärbesikning?
Svar
7
· Visningar
1 046
Katthälsa Just nu pågår "Projekt renovera Dimma" som bland annat innehåller fixa tandsten, hitta ett bättre foder och en gång för alla få bukt med...
Svar
8
· Visningar
1 100
I
Övr. Katt Min kära katt är en hittekatt. Hon behöver avmaskas och Axilur är inhandlat. Det är förenat med livsfara att ta tag i katten och trycka...
Svar
11
· Visningar
1 145
Senast: IslaBonita
·
Katthälsa Hur gör ni som har mer än en katt och behöver fodra dessa med olika fodermedel? Jag har två katter, en liten 3,3 kg dam och en herre på...
Svar
8
· Visningar
8 503
Senast: mackan
·
Övr. Katt Vi har för närvarande en mindre kattkarda som varken gör från eller till. De är delvis raskatt och är lite lurvigare än...
Svar
7
· Visningar
2 038
Senast: Kakis
·
Övr. Katt nää, det går inte :mad:
Svar
2
· Visningar
824
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag som inte alls kunnat klassa mig som en kattmänniska, även om jag vuxit upp med katt, har förbarmat mig över katten som strukit runt... 2
Svar
39
· Visningar
2 856
Senast: ciillla
·
Övr. Katt Min katt är väldigt slö. Det är förmodligen lite av ett personlighetsdrag, men jag vill ändå aktivera henne lite. Det är en...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: sthu
·
Övr. Katt Behöver lite kloka ord och råd! Har två små kissar - en hona på 16 månader och en hane på ungefär 8 månader. Vi bor i lägenhet, och...
Svar
6
· Visningar
1 491
Katthälsa Har en katt som kissar inne ibland och efter snack med veterinären så trodde hon att det bara var ett dåligt beteende. Hon...
Svar
3
· Visningar
2 121
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Säg hej till sötskrutten Bigi som jag var upp och hämtade hos pappa i helgen. :) Han är lite kladdig i ögat så vi har en tid bokad hos...
Svar
13
· Visningar
1 408
Senast: Winni
·
Övr. Katt Vi har fått hem en till jourhemskatt att rehabilitera för senare omplacering, en kille med ett något annorlunda utseende. Han har liksom...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: Heulwen
·
M
Katthälsa Lämnade min sex månaders hane idag för kastrering. Nu ringt dom en timme senare och frågade om det va ok att dom tog ett urinprov på...
Svar
19
· Visningar
3 807
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Har lämnat katterna hos kattvaken ikväll. Ska resa bort imorgon och kommer hem torsdagkväll, så inatt sover jag alldeles ensam. :eek...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: yvobos
·
Övr. Katt Hur ska man få tag i sin katt? Har precis flyttat, och hon smet ut när vi bar möbler och greja, tänkte inte mer på det, hon bruakr komma...
Svar
14
· Visningar
1 409
Senast: Honungshumlan
·
Övr. Katt Kom ner i vardagsrummet innan idag, och vad hittar jag där, jo det här: Morris; Och systern Sir. Jonnis; och så en...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: Adelente
·
L
Övr. Katt Jag har haft kattsand (testat olika) men jag tycker inte det är fräscht. jag har köpt hem kattgrus. Best friends kattgrus. men jag ha... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 930
Senast: Tarnin
·
Övr. Katt Idag när jag skulle ge hästarna hö i hagen, så följde stallkatten Molle med ut sittandes på min axel, framme hos hästen (Flisan) hoppade...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka