Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag blir galen!! Så fort man glömmer kläder på golvet inne på toaletten så drar hon in dom i sin kattlåda och kissar på dom. :cry...
Svar
13
· Visningar
1 422
Senast: Boj
·
Katthälsa I höstas fick vi två goa ungkatter av en granne. De hade lite för många och vi behövde hålla ner mus-beståndet på gården :D En hane och...
Svar
8
· Visningar
2 272
Senast: Jordgubbe_28
·
Katthälsa Har en katt här hemma som spyr.. Han började i morse och spydde ca 7 gånger under 2-3 timmar.. Fick upp en hårboll en gång.. Och dom...
Svar
6
· Visningar
1 508
Senast: minor
·
N
Katthälsa Vår katt har haft diarré till o från sen vi hämtade hem honom i augusti. Vi har försökt med det mesta: byta foder, torrt foder, blött... 2
Svar
25
· Visningar
4 426
Senast: Isis
·
I
Övr. Katt Jag vet att det finns flera trådar om kissande katter men inget liknande vårt fall. Drar hela historien för att ge en inblick. I...
Svar
11
· Visningar
1 685
Senast: Isis
·
F
Katthälsa Såg imorses en tjock vit flytning från underlivet på min innekatt. Trodde först att det var en mask som hängde, men när jag torkade bort...
Svar
5
· Visningar
10 244
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Katt Mormor har alltid ställt upp och passat katten när jag t.ex. hamnat på sjukhus. Och när jag var en vecka i turkiet hade hon honom boende...
Svar
2
· Visningar
1 427
Senast: GotAsecret
·
Katthälsa Har börjat få rejäla problem med att vår kattdam kissar inne. I början kissade hon bara på kläder som låg slängda på golvet, det är ju...
Svar
12
· Visningar
4 541
Senast: Youmeoh
·
Övr. Katt En av kvarterets katter pinkar in sitt revir i halva (hela) grannskapet. De sista 2-3 månaderna har våra ytterdörrar varit...
Svar
5
· Visningar
1 119
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har ett problem med min katt, hon har bandmask. avmaskade henne och problemen kom tillbaka efter ett par månader. Jag har köpt...
Svar
4
· Visningar
1 251
Övr. Katt Ja vilket är det:confused: På bukehund har vi ju i många trådar diskuterat vad som är bäst,och de flesta är väl ändå överens om att man...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt ...mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur...:crazy: Piercade katter såldes som "gothkatter" Vad kommer här näst? Tatuerade...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: Hobnob
·
Katthälsa Jag har fått ett problem jag inte ngnsin kunde mig förutse känns det som. Har 2 katter, en hona och en kastrerad hane, som bott...
Svar
16
· Visningar
3 482
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vad använder ni för borstar till era långhåriga raser? Jag har två långhåriga katter, en perserkorsning hane på snart ett år. Och en...
Svar
5
· Visningar
1 522
Senast: linslus
·
Katthälsa mitt lilla monsters naglar växer som ogräs. Hon måste vara en magisk kattunge typ klor som aldrig blir färdig klippta. Hur ofta...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: Gravinda
·
Övr. Katt Har velat ha katt i hela mitt liv men pappa är dödsallgerisk. Kanske lyckats övertala honom nu dock om att jag ska få ha en misse i... 2
Svar
37
· Visningar
4 764
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min äldsta katt som är nu 8år i år och är kastrerad har börjat parat sig med min minsta som är 9mån som också är kastrerad, båda är...
Svar
5
· Visningar
1 530
Senast: Limelight
·
K
Katthälsa Jag bor nu hemma hos min pappa, här har vi också två katter som pappa absolut inte tycker om! Den ena katten är nog runt 7 år och den...
Svar
1
· Visningar
2 367
Senast: Swat
·
Katthälsa Vår main coon har ju som jag har skrivit tidigare atros i bogen. Han har blivit röntgad för 4 år sedan och fick då metacam och nu igen...
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag är lite nyfiken på hörn toalådor. Badrummet i min nya lägenhet är för litet för att jag ska få plats med en vanlig toalåda så jag...
Svar
12
· Visningar
1 494
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka