Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vår hankatt på 18 veckor har börjat kissa på oönskade platser! Sedan vi hämtade honom 12 v gammal har han gått på lådan varje gång utan...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: eyz
·
H
Övr. Katt Jag har provat ställa ut mina två birmahonor när de var små i sommras. Det gick bra och var riktigt roligt så nu har jag fått blodad...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Honungshumlan
·
B
Katthälsa Jag har en lurvig bondkatt med skvätt av angora i sig som inte tkr om att bli borstad. Hon har alltid skött sin päls jättebra själv och...
Svar
6
· Visningar
7 419
Senast: Santoxen
·
Övr. Katt Jag har två innekatter. En hona på 10 år och en hane på 9 år. Bägge är huskatter. Honan är korthårig och hanen är semilånghår. För 9...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: Waern
·
Övr. Katt Har fått mig en liten kattjej, det är hur längesen som hellst som jag hade katt och blev osäker på nu när våren kommer... hur gammal ska...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: Anastacia
·
Katthälsa Jag har en gammelkatta på 18-21 år, vi vet inte riktigt då en kompis till mig fick henne från ett katthem och fick då reda på att kattan...
Svar
4
· Visningar
6 257
Senast: pimy
·
Övr. Katt Förra året utökade jag familjen med en Birmahona som jag nu funderar på att para. Hon har haft kull förut och är nu två år. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: bengeten
·
T
Katthälsa Va ska ja göra med min hankatt han kissar inne fast ja nyligen har kastrerat han någon som har något råd????
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Hobnob
·
Övr. Katt 2 st småbebisar som igår blev 2 veckor. [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG]
Svar
4
· Visningar
953
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Våran katt har väldigt dålig andedräkt, hur får man den bättre? :confused:
Svar
7
· Visningar
4 119
Senast: Boj
·
Övr. Katt Jag och pojkvännen flyttar till vårt hus om två veckor, det ska renoveras och jag vill gärna ha det "katt-anpassat":p Vi har två...
Svar
5
· Visningar
2 046
Senast: kickthecat
·
C
Katthälsa Jag vet att man generellt sett inte ska ge hundmatt till katter. Detta gäller sk färskfoder. Är det någon som vet om samma sak gäller...
Svar
11
· Visningar
2 391
Senast: ChristinA
·
Övr. Katt Min söta bengal tar sig ett bad i en sjö. :)
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Flames
·
Övr. Katt har jag och sambon (och hunden) haft nu.. Och det börjar minst sagt bli lite jobbigt. *långt* Hoppas någon orkar läsa! Lite... 2
Svar
25
· Visningar
4 791
Senast: mackan
·
Övr. Katt Är det någon mer än jag som har en raskatt som utekatt, å isåfall vilken ras! Jag har en katthona som är Brittisk korthår som jag...
Svar
4
· Visningar
6 947
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag hittade en mask eller kanske snarare larv som kröp omkring i kattlådan! Den var drygt 1cm lång, svart/brun och jag trodde först att...
Svar
4
· Visningar
4 785
Senast: Micks
·
Katthälsa Ha två katt systrar som är född i juli iår. Den ena är väldigt fäst vid hunden jag har, så pass att hon ligger o snuttar på han så fort...
Svar
5
· Visningar
1 646
Senast: cirkus
·
E
Övr. Katt Hur får man en vuxen katt som gör ifrån sig inne att sluta? Finns det nått bra medel att ta bort lukt där den brukar göra ifrån sig så...
Svar
6
· Visningar
1 336
Övr. Katt Detta måste ni se!!! Bland de roligaste kattillustrationerna jag har sett! Keldags http://www.youtube.com/watch?v=s13dLaTIHSg...
Svar
12
· Visningar
1 515
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Siameshanen har njursvikt. Visade sig genom att han plötsligt gick ner i vikt kraftigt, och mycket hastigt. Fick efter diagnosen ställts...
Svar
16
· Visningar
3 351
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka