Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har en fråga som jag vill ha svar på gärna ikväll.E lite orolig!:( Igår märkte jag på min katt, hona att hon blödde från sin...
Svar
7
· Visningar
20 415
A
Katthälsa Jag, sambon, hundarna och katterna flyttade till denna lägenhet på tredje våning i början av juli. Nu fick vi reda på att i november ska...
Svar
11
· Visningar
1 415
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Hej! Vad finns det för tester man kan göra på pappan om en kattunge i en kull dött av andningssvårigheter? Vad bör jag kolla upp hos...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag har en möjligen lite dum fråga.. Syns det direkt på helt nyfödda kattungar om de kommer att bli långhåriga eller inte? Mvh
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Chine
·
Övr. Katt Är det bara jag som har en förmåga att hamna "mellan stolarna"? Jag har bägge mina katter försäkrade i samma bolag (vi behöver inte...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Murphy
·
Y
Katthälsa Nu har jag bokat tid för kastrering av min lilla kille, finally. Vad jag däremot tyckte var lite konstigt var att jag får ta hem honom...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Nu är fallet såhär: Vår granne kom nyss in o hörde om vi va intresserade av att ta en katt av deras kompisar, som oavsiktligt fått 7...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Holger
·
Katthälsa Vi har, lite oplanerat, blivit med katt här hemma. En mager, utsvulten stackare som bara är skinn och ben som helt enkelt flyttade in...
Svar
19
· Visningar
15 876
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt En hund bör väl inte vara själv i mer än max fyra timmar. Men hur är det med katter? Någon som vet?
Svar
19
· Visningar
21 402
Senast: KELLLY
·
Övr. Katt Nu är det såhär att vi bor utanför "på landet" eller hur man ska säga.. För drygt en vecka sen eller nåt såg vi två unga katter...
Svar
6
· Visningar
1 939
A
Övr. Katt är det någon här som har koll på hur man gör? har en liten kisse som är drygt 2v som inte går upp i vikt som den ska... och vi ska...
Svar
17
· Visningar
17 841
Senast: Sol
·
Katthälsa Lånar black_darlings användare! Jag har en innekatt på 1 år (main coon/norsk skogskatt) som lever rövare på nätterna. Undrar om det kan...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: gugge
·
Övr. Katt Får hem två vuxna vanskötta katter på söndag, deras miljö har varit riktigt fruktansvärd men de mår ändå förvånansvärt bra och har inte...
Svar
12
· Visningar
1 258
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag ska åka och kolla på en två-årig Birmahona imorgon som sällskap och framtida avelskatt. Frågan är hur man ska göra med besiktning...
Svar
15
· Visningar
3 065
Senast: KisseNova
·
Katthälsa Har en hankatt som är helt tokig i allt vad sladdar och kablar heter. Får gömma allt i hans väg annars biter han sönder det direkt... 2
Svar
26
· Visningar
7 504
Senast: Sjalen
·
Övr. Katt Med anledning av en annan tråd på forumet undrar jag: Finns det inge billiga klösmöbler? Vill man ha en rejälare grej går dom juh lös på... 2
Svar
29
· Visningar
8 965
Senast: Vica
·
S
Katthälsa Springer en orange fräs här, en skygg katt med fin, svårt och se om han är tovklippt eller om de losnat av sig självt eftersom han har...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Skjøldur
·
K
Katthälsa har en katt med ett sår på ett bakben som aldrig får läka, eftersom hon slickar 23h om dygnet. Har nu försökt med att ha på en...
Svar
13
· Visningar
20 054
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Jag har ju en kattmamma med fem ungar här hemma. Det är inte jag som äger kattmamman. Hennes ägare ska imorgon ta henne till veterinär... 2
Svar
22
· Visningar
2 385
Senast: Heulwen
·
G
Övr. Katt Ja någon som vet något bra märke? Alltså då menar jag dom man hittar på tex. Ica Maxi. Kör för närvarande på Friskies (stavas) junior... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 398
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka