Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Japp. Nu har min kisse klättrat upp i ett träd o klättrar högre o högre. VAd är er erfarenhet? Kommer de ner av sig själv eller ska jag...
Svar
6
· Visningar
1 425
Senast: Estivuz
·
Katthälsa Vilket kattsand fördrar ni? Sådant som klumpar sig, luktfritt, oparfymerat, ja, det finns ju en hel del olika sorters kattsand. Jag e ny... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 548
Senast: gugge
·
Övr. Katt Har tänkt skaffa en till katt som sällskap till min och tänkte då ta en från katthemmet:) Men är katterna vaccinerade och avmaskade när...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: gugge
·
Övr. Katt sig för att bli innekatt efter flytt. :confused: Stora katten är ute precis som vanligt, bortsett från att han inte längre kan komma in...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Jag har funderat, läst en massa här och fått råd och tips angående foder till katt. Fick massor med bra tips när jag frågade om katten... 2
Svar
34
· Visningar
2 345
Senast: lundborg
·
L
Katthälsa Jag letar efter ett fiskfritt torrfoder som inte är ALLTFÖR dyrt. mina bäbisar får just nu mjau tetra 1g/dag och Mjau föräldrafritt...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Jag har en hankatt på ca 6 år och en honkatt som blir 1 år nu i september. De är oftast vänner och brukar busa, tvätta och sova med...
Svar
15
· Visningar
20 279
Senast: Houdinie
·
Katthälsa Lillan envisas med att släpa in ekollon in i huset som hon sedan leker med hur många timmar som helst. Men tanken slog mig nyss, är...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Haukur
·
K
Katthälsa upptäckte för snart två månader sedan att pälsen var borta på min ena katts bakben. Det var inga sår eller svullnad, bara en stor yta...
Svar
1
· Visningar
1 086
Övr. Katt gör en ny tråd så ni kunniga kan komma hit och hjälpa till:banana: vad är egentligen bäst nu då? torrfoder eller blötfoder? skall man... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 101
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min syster har precis tagit hem två små kissemiss-tjejer på 13-14 veckor, och guud vilka små ljuvliga varelser :love: Idag var de här...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Graman
·
Katthälsa Det kom över en natt. Jag måste kamma henne varje dag då hon är långhårig. Men över en natt har hon fått fullt med tover på ryggen och...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa En enkel fråga, hoppas jag! Jag har en kastrerad hane på 3 år som ska väga ca 4,5-4,8kg. Han äter främst mjau burkmat, men får lite...
Svar
2
· Visningar
1 575
·
Övr. Katt Nu har hon bott här i en månad och visar inga tecken på att bättra sitt beteende, så nu ber jag er om råd. Jag har en 16-17 veckor...
Svar
17
· Visningar
7 286
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Min nu 6 månader gamla kattunge har gått från att vara halvt anorektisk (som liten o då var vi väldigt oroliga för han ointresse av mat)...
Svar
10
· Visningar
1 273
Senast: Boj
·
D
Övr. Katt Nu har jag en liten undran. Har tagit hem en katt från ett katthem, katten har varit där i ca 1år sen hon hittades i en kylbox som...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Heulwen
·
Katthälsa http://www.expressen.se/Nyheter/1.1692892/opererade-kattunge-sjalv-kan-fa-fangelse Vad gör man i en sådan här situation? Jag blir... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 512
·
Katthälsa Jag köpte sist Olivers kattmat som många rekommenderar. Måste snart köpa ny kattmat men är tveksam till den, havre står ju som andra...
Svar
2
· Visningar
2 521
Senast: Jenny1
·
Övr. Katt Har en övertäckt kattoa med filter. Hur ofta ska de bytas? Lådan är "ny" och har bara 2 månader på nacken. Fick inga extra filter...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Undrar bara om era katter låter konstigt när de jagar flugor..(eller nåt annat) Min kattunge roar sig med att jaga husflugor just nu...
Svar
7
· Visningar
5 403
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?