Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Katthälsa Jag har en liten innekatt, 1 år gammal, honkatt som är världens ljuvligaste. Nu har jag fått lite problem och undrar hur jag ska lösa...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: bengeten
·
Katthälsa Samma dag som min ena kompis katt fick två kattungar (vars mamma dog - ni har kanske läst tråden) så fick en bekant fem kattungar. Fick... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 970
Senast: soffa
·
R
Katthälsa Brukar inte vara på det här forumet, så va snälla:) Till problemet; Vi "fick" en katt förra vintren, vi kan kalla han Misse här (...
Svar
15
· Visningar
3 933
Senast: TantEster
·
Övr. Katt (självklart lyckas man stava fel i rubriken) Ringde precis på våran dörr. En liten kisse har just somnat in. Katten hade tydligen...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: Heulwen
·
Katthälsa mitt kattägande har inte alls blivit speciellt bra tyvärr. Vet faktiskt inte alls hur fasen jag ska lösa detta, den ena katten blir...
Svar
15
· Visningar
1 536
Senast: Roofy
·
Katthälsa jag har två katter, en hane på ca 7 kg o en liten dam på 2-3 kg. funderingen gäller kattfröken. hon har alltid varit liten, nästan...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: Sol
·
K
Katthälsa Hej alla! För några dagar sen fick jag avliva min älskling:cry:, en liten birmatjej på drygt ett år. Hon har sedan jag vaccinerade...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Min högt älskade birmahane dog idag i min famn. Det är bara fem dagar sedan jag fann att jag kunde känna hans ena njure utanpå... 2
Svar
20
· Visningar
3 415
Senast: limona
·
Övr. Katt Vänder mig till er som brukar åka på utställning med era katter. Jag har aldrig ställt ut någon katt men tycker det skulle vara kul...
Svar
4
· Visningar
1 039
·
Övr. Katt vad jag ska göra?! Min älskade "gamling" Frasse klarade inte sin sjukdom fast det verkade så lovande. Var tvungen att göra en sista resa...
Svar
7
· Visningar
1 024
·
H
Övr. Katt Jag startade ju en tråd om huruvida Link skulle få en kompis, o det sista jag skrev i den var att jag hade bestämt mig för att den lille...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: garren
·
Katthälsa Kan inte säga det på något annat sätt. Min lilla kisse bara ylar och ylar och ylar. Hon har inte löpt på hela sommaren och nu börjar hon... 2 3
Svar
48
· Visningar
9 601
Senast: KisseNova
·
Katthälsa Hej. Fick två kattungar i mitten av juli i år. Deras mamma lärde dem att gå på lådan hel själv. Så när dom var riktigt små, (precis...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet och har katt, hur brukar ni göra ren lådan? Vart slänger ni kisset och bajset? Ska flytta till lägenhet nästa... 2
Svar
21
· Visningar
3 607
Övr. Katt fick höra av en bekant att katter ur grannskapet bruka kila in till dom när de har dörren öppen... så nu har de köpt hem mat som de ger...
Svar
5
· Visningar
1 078
·
H
Övr. Katt Fy f*n så trött man blir på "folk" ibland.. I Expressen på nätet finns bild + artikel om en stackars katt som hittades på gatan totalt...
Svar
3
· Visningar
1 003
·
Övr. Katt Hej! Jag och min sambo har en jättetrevlig kattkille på 1,5 år och är nu sugna på en till. Vad har ni för råd och erfarenheter av att...
Svar
2
· Visningar
2 135
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är i kattunge tankar. Min kattflicka blir nu ensam hemma vissa dagar och därför känns det som att vi ska utöka familjen. Måste erkänna...
Svar
10
· Visningar
1 576
Senast: iafia
·
Övr. Katt Jag har alltid gillat kissar, men inte kunnat ha någon för min man är allergisk. Nu testades han och det visade sig att han inte var...
Svar
17
· Visningar
2 856
Senast: Reykur
·
S
Katthälsa jag har förstått att man rekommenderar kastrering av honkatter från ca 8 mån. Vad är problemet med att göra det tidigare?
Svar
12
· Visningar
2 403
Senast: Majvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka