Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Sessan (10 år gammal siameshona) har verkat snorig/förkyld i ett par veckor nu. Hon är pigg, glad, äter osv. Inga geggiga ögon. Men... 2
Svar
35
· Visningar
18 413
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Längesedan mina tokiga, lockiga katter fick visa upp sig här. Idag åkte kameran fram när två av dem hade det härligt i höstsolen på...
Svar
3
· Visningar
989
·
Katthälsa Numera är det 6 katter som bor hemma hos oss och då vi barfar hundarna så har vi även börjat fundera på om det går att barfa katterna...
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ni som reser långt med katt, hur gör ni då? Bil/tåg/flyg? Hur vana är katterna sen innan? Vad skulle ni tipsa för en katt som aldrig åkt...
Svar
4
· Visningar
2 354
Senast: soffa
·
Katthälsa Vår kattunge avmskades hos veterinären när han var 13 veckor. Ca en månad senare upptäckte vi att han fortfarande hade mask/fått mask på...
Svar
6
· Visningar
1 166
Övr. Katt Fick hem två katter som levt i misär igår, de är såklart lite rädda och vill helst inte bli klappade. Problemet är att i de rummen som... 2
Svar
21
· Visningar
2 884
Senast: linzan
·
Övr. Katt Min ögonsten, min älskade gammelfarbror Lucifer är ute på vift. Visst, han är ute på vift ibland trots att han är både 14år och...
Svar
15
· Visningar
1 430
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vad säger ni, tror ni att katten är dräktiga? Hon är i vecka 6. Det konstiga är att hon inte har någon mage, så funderar på om hon kan...
Svar
1
· Visningar
1 249
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Våra vänner fick en av våra kattungar som då var 12 v. våra vänner har sedan tidigare en katt och en hund men när kattungen kom dit så...
Svar
2
· Visningar
910
Övr. Katt Hur gör ni om ni ska sova någon annanstans än hemma en natt? Låter katten vara hemma själv? Tar med den?
Svar
10
· Visningar
2 604
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Vad egentligen beror det på ? Min ena hona är besatt av att tvätta. När hon hade ungar så tvångshöll hon dessa bara för att tvätta dom...
Svar
1
· Visningar
827
·
Övr. Katt Satt och diskuterade med en vän häromdagen och tänkte höra om ni vet vad som gäller. Tänk er att man tar max 2 kullar per år...
Svar
4
· Visningar
1 109
·
Övr. Katt Inte så märkvärdiga bilder, förutom att den grå katten är min sugubbekatt som aldrig busat förr. Jag köpte honom som 1-åring och han var...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Winni
·
Övr. Katt Igår fick jag hem en ny katt. Hon är snart två och min andra katt (kastrat)är snart fem. Hittills har det morrats och frästs men mest...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: lil-sis
·
Katthälsa Jag är ingen kattmänniska, och kommer aldrig att bli, men såhär är det. För en knapp månad sedan flyttade en vän in hit till mig, med...
Svar
11
· Visningar
1 756
·
Katthälsa Hej, nu är det så här att min 2 åriga hon katt har börjat skita och pissa utanför lådan och gör det nu istället i soffor, tvätt...
Svar
12
· Visningar
1 949
Senast: Majvi
·
Övr. Katt För ett tag sedan var det ju populärt att ha små vattenfontäner till sina katter att dricka ur (ja, ni vet de där vattenskålarna som...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Generalen
·
A
Katthälsa Lämnat in min lilla kisse Luna idag på djursjukhuset :cry: Hon har varit trött och hängig flera dagar och inte ätit nåt. Dom ringde...
Svar
8
· Visningar
1 340
Senast: soffa
·
Katthälsa Min nya katt har ätit Royal Canin hos tidigare ägare och hon har en rätt hemsk andedräkt. Hon har bra tandstatus och inga inflammationer...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Corax
·
Övr. Katt Jag skrev en tråd här för ett tag sen att jag hade planer på att skaffa katter. Några dagar senare PM:ade Vica som hade en kattmamma och...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Widerberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka