Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Hejsan,har tråkigt så vill se lite bilder på era katter ;) Här är lite bilder på min kisse... :bump: 2 3
Svar
51
· Visningar
3 104
Senast: jeeenny_
·
Övr. Katt Inatt har min annars helt underbare kissebäbis :love: bitit ordentligt på mig. HELA natten känns det som.. :mad: Han är snart 14...
Svar
5
· Visningar
2 016
Övr. Katt Min mamma har lite problem med hankatten som vi hittade med brutet ben för två år sedan. Han har blivit en riktig gosfarbror, men så där...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Mabuse
·
L
Övr. Katt Jag och tant katt brukar gå på promenad i en park precis här brevid. Hon brukar tycka det är jättekul att gå i parken och nosar på...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: dragonlady
·
S
Övr. Katt Jag befinner mig for tillfallet pa sprakresa i England. Min vardfamilj har en katt. Redan forsta dagen sa de att att jag skulle vara...
Svar
8
· Visningar
825
Senast: Sirisiri
·
L
Övr. Katt Lägenheten vi skall flytta till har balkong, och det är ju iofs trevligt :) Problemet är att den ligger på 4:e vån över en...
Svar
11
· Visningar
2 190
Senast: lisa
·
D
Övr. Katt Vad använder ni för kattsand? Jag har prövat lite olika men inte hittat nån jag är helt nöjd med, så ge mig lite tips :) 2
Svar
27
· Visningar
1 887
S
Övr. Katt Jag har en katt som valde att flytta till oss innan midsommar. Jag har fått tag i rätt ägare och hon har tagit hem honom 5-6 ggr men han...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: jea78
·
B
Övr. Katt Skall köpa en kattunge som sällskap åt min 5årige hankatt(kastrerad). Nu till den stora frågan: Hur skall jag presentera dom för...
Svar
6
· Visningar
692
Senast: Blondi3958
·
Övr. Katt Satt och kollade runt på lite kattsidor och snubblade över den här rasen. Jag har läst lite om den förut, men vet inte om jag fått det...
Svar
1
· Visningar
657
E
Övr. Katt Så vad kallar/kallade ni är era katter? Jag rabblar inte upp raserna på mina katter eftersom jag redan skrivit det i tråden om... 2
Svar
21
· Visningar
1 760
Senast: eldhroka
·
Övr. Katt Min katt tycker om russin och banan. Men hon absolut älskar oliver :D Hon blir helt tokig då man tar fram olivburken. Det tycker jag är...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: Anzo
·
I
Övr. Katt Vilket skulle ni rekommendera tatuering i örat eller chip. och vad kostar det ungefär i stockholms området.
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Skulle behöva lite snabb hjälp här, d e så att min mamma har tagit hand om en övergiven kattunge på ca 3 veckor, och den är alldeles...
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: Vilya
·
Övr. Katt Imorse vaknade jag av en kattnos i mitt öra som kurrade VÄLDIGT högt... någon tyckte visst att jag skulle vakna och klappa lite istället =)
Svar
17
· Visningar
3 064
Senast: corona
·
Övr. Katt En av våra katter ligger nu med ordentligt svullen tass och är riktigt öm, ringde Ultuna som hade fullt men ska ringa upp igen vid 16...
Svar
7
· Visningar
1 623
S
Övr. Katt Hej! Jag har hört att de flesta kattfoder som man kan köpa i vanliga mataffärer inte är så bra.. Att de inte innehåller tillräckligt...
Svar
7
· Visningar
4 162
Senast: SandraH
·
Övr. Katt Har hittat (lr hon hittade mej rättare sagt) en jättemager katthona uppe vid stallet, å kunde givetvis inte strunta i henne. Hon var...
Svar
2
· Visningar
937
Övr. Katt Hur får man fula, spröda och flikiga klor att bli fina igen? Misstänker att något saknas i fodret? /V
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Mynta2
·
E
Övr. Katt Lillkissen sitter här hemma och nyser något förfärligt! Han hostar, nyser och kliar sig på nosen hela tiden, vad kan det vara med...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: Blondi3958
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025
  • Nya/återkommande bak-hältor