Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt I dag när jag vaknade såg jag att katten såg lite konstig ut, klappade honom och han började spinna och njuta som vanligt så tänkte att...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: Silverstol
·
Övr. Katt Har ju berättat om mina planer på att skaffa en liten, och hipp som happ igår kväll så kom underverket hem. Det blev ingen Tusselino...
Svar
12
· Visningar
858
Senast: Zody
·
Övr. Katt Ja, vår lille kille ligger på sjukhus... :( Han hade under kvällen svårt att kissa, det kom bara några droppar eller ingenting alls...
Svar
16
· Visningar
1 031
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Nu när sommaren snart är slut så passade jag på att ta med mig lilla stora Dimma på hennes och min första utställning. Det var enormt...
Svar
12
· Visningar
813
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt var in till veterinären idag. Hon har diabetes, så det var en rutinkoll samt lite annat som skulle kollas upp. Diabetesen har dom...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt För att få ställa ut måste man vara med i en klubb som är ansluten till sverak, eller är jag helt ute och cyklar? Nån som har nått tips...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt En av mina katter har fått mjäll på ryggen och jag funderar nu på att bada honom är det en bra ide? Någon som har haft en katt med...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Trotting_horse
·
I
Övr. Katt Har idag sytt färdigt insidan på lill killens burskynke men nu när jag satt här och fick syn på cheesericas bilder så såg jag hur fint...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: HD
·
A
Övr. Katt Hej går i tankarna och skaffa en liten kattflicka, så fort hon är redo att lämna sin mor och syskon. Men är det några som har några...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Lambi
·
Övr. Katt Nu när man dragit på sig tre katter är de inte längre speciellt lättburna i varsina burar :crazy: Så nu ska jag bygga en mysig vagn...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: snurpe
·
F
Övr. Katt Men hur gör jag? Är en kastrerad "bonnkatt" så han hamnar i kategorin huskatt. Vad finns det för regler för att ställa ut en katt i den...
Svar
12
· Visningar
961
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Idag när jag skulle hämta in tidningen så hade det hänt en trafikolycka utanför på stora vägen och ett par av mina grannar stod och...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Katt Katten vår kom inte in i onsdags kväll som han normalt brukar. Händer bara enstaka kvällar att han stannar ute hela natten. När han sen...
Svar
7
· Visningar
7 090
Senast: Prosit
·
H
Övr. Katt Jag har alldeles nyss fått reda på att min älskade Mijo också har dött. Min söte Dexter dog av oförklarlig anledning förra söndagen...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: heylan
·
Övr. Katt Sv: I morse hände det jag befarat.. Jag tycker inte man ska ha utekatt om man inte bor i bushen. Eller allra helst på en öde ö. Själv...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 683
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Lite bilder på våra två kissegrabbar, 18 veckor nu.. lite bilder både inne och ute(promis)! Hur kan man älska sina katter så...
2
Svar
29
· Visningar
1 778
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vet inte riktigt vad jag ska tro.. kan inte mycket om katter och deras beteende... MEN.. nu är det så att jag har en liten kattflicka...
2
Svar
25
· Visningar
1 781
Senast: LillaMy84
·
B
Övr. Katt Min kisse fick ungar här om dagen, inte bara några utan 7st!!! Så man lär väl få fullt upp framöver! :angel:
Svar
16
· Visningar
1 117
Senast: BusenPento
·
D
Övr. Katt Min maine coon är jätte fettig i pälsen bakom öronen, är det vanligt? Och hur gör man för att få bort det?
Svar
4
· Visningar
4 170
Senast: Sassy
·
T
Övr. Katt Vårt hemmabygge e klart! Klösträdet blev 1.70cm högt och katterna älskar det! :) Kika bilderna......(lite mörka tyvärr)
2
Svar
25
· Visningar
3 121
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp