Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Åhhh jag har sån vånda. Min ena katt, Emma, lever på övertid det vet jag. Är 15 år i vinter och har elakartade tumörer som sitter så dom...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Någon som vet vad det är för katt? :confused:
Svar
5
· Visningar
864
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Har tänkt på en sak.. Om man tex håller på med kattuppfödning och har en okastrerad hane och hona i samma hus, hur gör man för att silja...
Svar
5
· Visningar
1 396
Senast: MissDaisy
·
F
Övr. Katt Jag har en katt som heter Rasmus. Världens mysigaste på alla sätt och vis, och vacker som få :love: . Men han avskyr våra andra katter...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Flash
·
I
Övr. Katt Ni som har icke rasren katt vad har ni för försäkring på dom ?
Svar
16
· Visningar
1 120
Senast: Icka
·
A
Övr. Katt Fungerar det verkligen? Någon som har någon verklig erfarehet av det? Mina katter äte Royals Exigent och nu har den ena lilla kissen...
Svar
5
· Visningar
724
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Min katt kräks upp sin mat ca två ggr veckan, nån som har nån bra erfarenhet av ngt magvänligt torrfoder? Han äter bara torrfoder, och...
Svar
18
· Visningar
2 475
Senast: Athina
·
P
Övr. Katt Hej! Jag undrar om det finns någon som har ett bra schema för katter när det gäller avmaskningen. Jag har så svårt att veta när det är...
Svar
3
· Visningar
871
·
J
Övr. Katt Hej på er. Idag har vi fått hem angelicas katt Kailua! Allt är fint med honom men mellan honom och Tea är sakerna inte lika ordnade...
Svar
6
· Visningar
5 343
Senast: Icka
·
Z
Övr. Katt Min kattunge har börjat lukta förjävligt ur munnen.... Vet någon vad det kan bero på, eller om man kan göra något åt det?
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: Ninis
·
Övr. Katt Måste bara vissa mina söta missar :) Den grå är emma o ska ha kattungar vilken dag som helst (hennes första kull) :banana: . Hon är en...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Sprettan
·
Övr. Katt Rotade igenom gamla bilder på datorn och hittade denna.. Är han inte bara för söt? Lilla utbrytarkungen :love:
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Zlatan
·
Övr. Katt Jag är nu kattvakt åt systers 2 innekatter och den ena är bedrövlig. Jag skurar golv varje dag - både kiss o bajs. Detta är provat...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: Luff
·
M
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,673525,00.html :rofl: Efter att läst detta började jag att fundera på mina...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: palle
·
Övr. Katt Hästar hit och dit ( älskar dom, men iaf) Vet attd et finns en tråd för katter just, men måste bara lägga in en bild på min gammelkatt...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: Mitrolle
·
R
Övr. Katt :) Nu är jag tillbaka på en snabbvisit .....Massor av kattungar har det hunnit blivit under året som gått.Eller 6 stycken för att vara...
Svar
8
· Visningar
742
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt ...har hittat världens bästa sovplats! :rofl: :rofl: :rofl: ser ju inte så bekvämt ut :smirk:
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min farmor kom ut i stallet idag, helt förtvivlad. Hennes älskade katt hade varit så fruktansvärt hård i magen i dag. Hon ville ha hono...
Svar
5
· Visningar
1 664
Senast: _Runaway_
·
Övr. Katt Min 15 åriga kisse ser ut som om han har svalt en fotboll... Han har alltid varit mkt smal (hur mkt han än ter) och sista året har han...
Svar
10
· Visningar
15 256
Senast: älgen
·
Övr. Katt Hur länge håller sig en öppnad kattmatsburk i kylen? Men sånt där plastlock på :p
Svar
9
· Visningar
2 658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka