Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja det är min fråga, kan man ge rå kyckling (filéer=inga ben i) till en katt? Eller kan katten bli sjuk? De äter ju ändå andra fåglar...
Svar
9
· Visningar
25 419
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt nån variant ev sköldpadd? Hon har även TVÅ ålar på ryggen, är det vanligt?
Svar
4
· Visningar
781
Senast: marieka
·
Övr. Katt Under en tid, jag vet inte hur länge, så har det strykit runt en katt på vår tomt. Den har kommit lite till och från och vi har inte...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: palle
·
C
Övr. Katt Har upptäckt att båda mina siameser saknar en eller ett par smågaddar längst fram i munnen!! :eek: Kan det bero på avsaknad av ngn...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: corona
·
Övr. Katt Min katt är faktiskt lite rolig, helt bakom flötet ibland. Hon skulle absolut aldrig klara sig ute (och nu behöver hon ju inte det när...
Svar
19
· Visningar
1 856
Senast: ocean
·
I
Övr. Katt kan man göra det nu eller är det för varmt? det är en inne katt som bara är ute några timmar på kvällen
Svar
4
· Visningar
836
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Vad skulle ni säga att min katt har för färg och teckning? Har funderat på det länge, så nu tänkte jag se vad ni tycker. Nico 2
Svar
22
· Visningar
2 095
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt Behöver lite namnförlag på kissen som ska levereras om 2 veckor, just nu heter han Kailua i stamtavlan men jag kallar honom för Totte...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Cronis
·
Övr. Katt Har lite funderingar på att skaffa katt. Men jag är lite osäker inte på att jag vill ha katt men om jag verkligen kan erbjuda den ett...
Svar
11
· Visningar
5 732
Senast: jojjan
·
Övr. Katt Ska iväg på semester en vecka och min ordinarie kattvakt, reservkattvakt och reservens reservkattvakt är bortresta/har annat för sig den...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Sunshine
·
Övr. Katt Min katt som äntligen börjat gå ut lite är en smula småfet... Inte så konstigt, eftersom hon mest är inne, och ibland ute på altanen och...
Svar
14
· Visningar
2 134
Senast: Trissa
·
S
Övr. Katt Min älskling har varit i slagsmål och blivit illa riven. Veterinären har satt in 2 dränage och hon ska ha penicilllin. Hon är...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: shattis
·
V
Övr. Katt Jag har idag severat mina katter varsin stor portion tonfisk blandad med äggula och uppblöt torrfoder (bilanx). Dom sitter just nu och...
Svar
6
· Visningar
2 965
Senast: Vaccan
·
3
Övr. Katt Jag har ett problem som jag hoppas någon kan hjälpa mig bena ut och tipsa lite om. Har här hemma 5 underbara kisar. 4 honor och 1 hane...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: 3Gringos
·
Övr. Katt Jag skulle vilja köpa nya soffor, har spanat in och bestämt mig för IKEA's Ektorp. Men mina skrällen är ganska duktiga på att klösa och... 2
Svar
22
· Visningar
3 148
·
L
Övr. Katt Hejsan På fredag blir det ev tillökning i familjen, med en liten kattbebis. Vi har en katt sedan innan som gärna vill ha sällskap. Hon...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Min ena kattmamma la sina ungar ute och nu har jag äntligen hittat dem... De är mycket fina i hullet och pigga och krya... Men vad är...
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: loveponies
·
Övr. Katt grannkatten hemma, en kastrerad hane på drygt ett år har på sista tiden blivit sjukt smal och skral. det extra ögoblocket har kommit...
Svar
1
· Visningar
736
·
I
Övr. Katt kanske ligger i fel forum men. jag har 3 katter och ska köpa en ny soffa tänkte spray in den i fy spray. det jag skulle vilja vet om det...
Svar
2
· Visningar
1 864
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Nu har det gått ca 1 månad sedan vi köpte vårat lilla charmtroll, en liten flicka på 12 v, men... I dag när jag tittade efter lite...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Black
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck