Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min ena honkatt har varit jätte knepig i kväll. Hon förskte stjäla en annan honas ungar som är 7-8 veckor gamla, hon själv ska ha ungar...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Magzzan
·
E
Övr. Katt Hej! I mitt stall bor en stallkatt som jag sköter om. Eftersom hon flyttade dit av sig själv (hon trivdes inte där hon bodde) vet jag...
Svar
11
· Visningar
1 760
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Satt och läste i en annan tråd om klicker-träning av häst och fick en tanke om det går att göra på katt också. Har en 4 årig hankatt...
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: Sassy
·
V
Övr. Katt Har för mig att någon efterlyste denna länken för ett tag sedan, så här är den (säkert inte för första gången) Kom ihåg att ha på...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: corona
·
T
Övr. Katt är min älskade katt tillbaka och hunden är redan trött. Han var borta i 2 veckor, vi trodde han var överkörd eller att något annat...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Tiggertjejen
·
S
Övr. Katt Jag har en katt som för tillfället bor hos mina föräldrar, då min situation hittills har gjort det lite svårt för mig att ta hand om...
Svar
5
· Visningar
3 432
Senast: slice
·
Övr. Katt Vad är det för "revor" min katt få i ansiktet? Han ser så där "skabbig" ut som en del utekatter kan göra men som varken han eller hans...
Svar
5
· Visningar
1 478
Senast: Yossarian
·
Övr. Katt De senaste dagarna har jag hittat alla möjliga sorters djur på vår veranda dvs fåglar, ödlor, grodor och möss. Hon äter inte dom utan... 2
Svar
22
· Visningar
3 455
Senast: Sunshine
·
Övr. Katt En svart hanne klar att hämta nästa vecka :love: Undrar bara vad vår andra katt säger :crazy: Lite tips på hur man introducerar en...
Svar
8
· Visningar
943
Senast: cewe
·
V
Övr. Katt katt (och andra funderingar). Varför blir katten (främst min äldsta) så aggro om man tex har börjat med att klia honom på ryggen och...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Det var ett tag sen jag lade ut några bilder på mina kissar på detta forum, tänkte ändra på det nu! Här är bilder jag tog på kissarna...
Svar
9
· Visningar
832
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt För knappt en vecka sedan tog jag över en 10-årig kastrerad hankatt från några bekantas bekanta. För att göra den långa...
Svar
8
· Visningar
3 397
Senast: gylle
·
D
Övr. Katt ni som klipper klorna på era katter, hur ofta gör ni det?
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt farligt för katter :confused: hela köket är fullt eftersom ALLA sveriges svartmyror har flyttat in till mig :crazy: Är det farligt?
Svar
8
· Visningar
11 271
Senast: palle
·
A
Övr. Katt Våra fyra kattbäbisar är verkligen helt galna just nu. Dom har ju sovit hela dan pga värmen, och nu har dom överskottsenergi! :crazy...
Svar
7
· Visningar
766
Senast: adnamA
·
Övr. Katt på hela ryggen, tror de kan va diesel men kan lika gärna vara något annat, sambon är inte hemma heller han hade vetat de direkt. Vad...
Svar
4
· Visningar
4 337
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Mys på balkongen igen. Satte upp lite provisoriska saker att sova på, vilket Yoga utnyttjade direkt. Hon är så vacker ute, hon får så...
Svar
14
· Visningar
1 074
Senast: MissFideli
·
G
Övr. Katt Nu har vi varit och fotograferat det nya lilla underverket,kanske inte den katt jag i första hand skulle välja ( svag för helvita...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Pippi
·
Övr. Katt Nästa vecka ska jag åka bort och kommer att ta med mig katten (innekatt). Frågan är bara hur jag ska transportera honom. Sitter han i...
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: Sassy
·
P
Övr. Katt Det är katterna Mimmi och Robban, som ligger här och myser......
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Pippi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck