Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Jag funderade på att ge min katt RC Beauty & Care för att se om hon får fin päls. Det står "För katter under fällningsperioden, för fin...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Jag har tagit undan maten, men undrar om han kanske skall få hårda? För han blir ju hård i magen av dom annars. Eller är det bästa att...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Katt Ska man låta bli att avla på en katt med juvertumörer? Eller är det från fall till fall?
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt De är bara några timmar gamla :D Så gulliga!
Svar
11
· Visningar
892
Senast: Matiz
·
V
Övr. Katt Min kompis tjatar hela tiden på mej om att jag ska lukta katterna i munnen och borsta deras tänder för att förhindra tandsten. Men hur...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: maiagull
·
M
Övr. Katt Min lilla Peppar blir tokarg och ska ha kål på alla getingar hon ser... hur farligt är det om hon skulle få en "kyss"?? Kan katter vara...
Svar
3
· Visningar
2 378
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Var ute med min lilla Dimma en stund ikväll och det var väldigt spännande tyckte hon! Det är fortfarande lite läskigt men man blir ju...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: BuenoBull
·
R
Övr. Katt http://www.expressen.se/index.jsp?a=291421 :mad: :mad: Blir ju bara sååå arg ju :mad: :mad:
Svar
5
· Visningar
697
Senast: palle
·
G
Övr. Katt Här är hon igen, sist jag lade ut bilder frågade jag ju om ni kunde gissa ras också, var riktigt kul att se vad ni gissade på :) Här...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: zask
·
Övr. Katt Vår honkatt fick ungar igår natt. Tre stycken välskapta små. Mamma katt klarade hela jobbet själv och vi upptäckte det inte förrän på...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: carinaso
·
Övr. Katt Jag är lite bekymrad för Hanoo. Hans leder knäpper och knakar precis hela tiden. Han verkar inte ha ont, eftersom han leker och röjer...
Svar
2
· Visningar
2 377
Senast: Sassy
·
D
Övr. Katt Kan en kísse vara finare?
Svar
5
· Visningar
678
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Fick en chock imorses när jag såga att grannens lilla kattunge jagar småfåglar:eek:
Svar
14
· Visningar
983
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Nu är det dags, och nu finns det ingen återvändo. Jag har ringt och fått en tid, 15-45 i morgon. Min lilla tjej ska bli ängel. Hon är...
2
Svar
26
· Visningar
1 956
Senast: Onnie
·
F
Övr. Katt Tänkte köpa "lite" (dvs mycket :D ) leksaker till Måns på torsdag, men det finns ju så mycket att välja mellan! Vad har era katter för...
Svar
16
· Visningar
1 105
Senast: fia-lisa
·
Övr. Katt Ja vad säger man...Usch och fy! 200 katter
Svar
10
· Visningar
792
Senast: burton
·
E
Övr. Katt Hon är pigg och allert, men hon ser väl måttligt road ut på den här bilden. Men det är faktiskt en ganska speciell katt. Hon jamar så...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Eivor
·
Övr. Katt Abbie på nyinnätade balkongen. Provisoriska sittplatser, blir bättre om några dagar Myspys i sängen. En mamma är underbart
Svar
7
· Visningar
633
Övr. Katt Någon som har erfarenhet av att ha katt med epilepsi? Hur mycket extra jobb är det med det? Jag har blivit erbjuden att överta en...
Svar
7
· Visningar
2 164
Senast: Isa_79
·
A
Övr. Katt Tidigt i måndags morse (ca 02:30) började de äntligen ploppa ut ur mammas mage. I min säng dessutom.. :smirk: Fem stycken små kissar...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp