Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Hästhantering Hej! Tänkte det kanske var någon här som kunde hjälpa mig lite! Jag har ett 5årigt paintsto, köpte henne som 3åring och red in...
Svar
5
· Visningar
1 353
Hästhantering Hej! Håller på med NH med min ponny hemma och hon klarar det mesta utan problem, men hon tycker att det mesta är för lätt och inte... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 495
Hästhantering Håller på och lasttränar en unghäst för att kunna få iväg henne till seminstationen. Hon verkar inte ett dugg rädd för transporten och...
Svar
11
· Visningar
1 565
Senast: Jasse92
·
L
Hästhantering tänkte fråga en till sak :D min medryttarhäst sticker när det kommer en cross, någon som har nåt bra förslag på hur man kan få hästen...
Svar
18
· Visningar
1 582
Senast: Laurii
·
N
Hästhantering Har nyligen köpt mig ett halvblods sto på 9 år.. Har fått rätt stora bekymmer med henne.. Hon klarar inte av att hennes kompis...
Svar
3
· Visningar
1 020
Hästhantering Ett problem som blivit alldeles för stort=( Har för 2 veckor sedan flyttat mina hästar från vår egen gård till ett inhyrnings stall...
Svar
5
· Visningar
1 244
Senast: worthless
·
Hästhantering Jag jobbar för närvarande med att utbilda hästar, dock verkar det vara lika mycket ridning som hantering.... Igår kom 3 hästar, bland... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 883
Senast: Solis
·
Hästhantering Jag har ett litet problem. Har en 3-årig islandsunghäst som jag skulle vilja lära att bli longerad. Problemet är bara hur? I alla...
Svar
17
· Visningar
9 467
Hästhantering och även ibland med bak. Jag har en ny pålle, ett fyraårigt sto som är helgo. Hon går med på att lastas nu utan större problem men när...
Svar
13
· Visningar
3 160
Senast: Trix
·
Q
Hästhantering Jag skulle vilja höra era tankar kring det här: Jag har en film som handlar om inridning av hästar på Island. Det är en mycket känd...
Svar
7
· Visningar
1 518
Senast: qrumelur
·
L
Hästhantering halojj :), vet inte om jag lagt in dethär på rätt ställe men jag behöver iaf hjälp. Har en medryttarhäst som är helt blockerad och bryr...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: Laurii
·
Hästhantering Har ett problem som både jag och min häst mår rätt dåligt över. Har haft den här hästen i över ett år nu, och vi har jobbat med att...
Svar
15
· Visningar
4 914
Senast: Minsans
·
K
Hästhantering Hej alla på buke! Skulle jättegärna vilja få klargjort för mig vad exakt är NH och vad exakt är Horsemanship. Är det någon skillnad? Min...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: LIA
·
Hästhantering Den förra låstes ju av förmånga inlägg och jag har inte sett någon ny, så startar en här! Här kan vi bildbomba när vi tricktränar med... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 969
Senast: dengra
·
S
Hästhantering Jag har fått ett bekymmer med mitt varmblodssto. För ca tre veckor sedan uppmärksammade jag att hon inte tyckte om att jag rörde henne...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: saramalovgren
·
L
  • Låst
Hästhantering Detta är första gången jag skriver här, men får hoppas att det blir rätt! jag är medryttare på ett gotlandsruss som har börjat stegra...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: IngelaH
·
G
Hästhantering Hej! har en varmblodskille som är helt underbar. Men så fort jag hoppar upp blir han "tossig" och sprallig.:bump: trippar sidleds...
Svar
7
· Visningar
1 678
Senast: Lager
·
S
Hästhantering Har ett fullblod, fd galoppör som enligt förra ägaren har åkt både ensam och med kompis i transporten utan problem, och har åkt mkt...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: speedy2002
·
Hästhantering Jag har problem med mitt 10 åriga sto som har varit i min ägo i snart 2 månader. Ett av problemen som hela tiden upp står är vid...
Svar
17
· Visningar
1 906
Senast: Trix
·
Hästhantering Flyttade min lilla mini till ett lösdrift där det går 2 andra shettisar. Dessa ska ha gått ihop sedan de var föl (är nu 6 år). Men efter...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Russin8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka