Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

W
Ridning Jag är medryttare på en sällskaps häst och tycker det är jätte roligt att hjälpa ägaren och ska (om jag hittar en) bli medryttare eller...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: wannabe
·
Ridning Vet inte om det är spanska eller portugisiska... men jag vill veta vad han säger. Kan någon hjälpa mig?:laugh: LÄNK
Svar
7
· Visningar
1 327
Senast: Kookaburra
·
Ridning Hej bukare!:) Jag och min mamma (jag är 15) har just haft en fight/vild diskussion... Det är om vi ska fortsätta ha renskinn...
Svar
12
· Visningar
2 176
Senast: sandrafors
·
A
Ridning Hej! Har hört att det inte är bra för hästen om man rider den för mycket barbacka, eftersom vikten inte fördelas tillräckligt då. Är... 2
Svar
37
· Visningar
4 770
Senast: sandrafors
·
Ridning Hej! Jag har en 6-årig valack som jag köpte för knappt 4 månader sedan. Han är mycket känslig, lite nervös, glad, pigg mm om jag ska...
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: Totola
·
H
Ridning Min häst kan arbeta i jätte fin form men ibland tjärvar han och tynger ner hela huvudet i bettet. Eftersom jag är väldigt lätt och han...
Svar
10
· Visningar
3 977
Senast: methejenny
·
Ridning Hejsan, jag lade ut en bild på min blogg tagen ur en film då jag hoppade lite, någon som tycker sig kunna mycket om hästar sa att min...
Svar
12
· Visningar
5 643
Senast: AliiceV
·
C
Ridning Hej! Jag har ridit i bara 1 och 1/2 år. Nu ska jag och min kompis skaffa en häst tillsammans. Dock vet vi vad vi håller på med. Båda...
Svar
6
· Visningar
1 390
Senast: coolgirl95
·
Ridning Nu har min häst blivit friskförklarad efter ännu en inflammation i kotsenskidan. Ska börja sätta igång honom och vill att allt ska gå...
Svar
7
· Visningar
1 285
A
Ridning Jag sitter och funderar på 3 års test.. Måste hästen ha stam? Min 1åring har okändstam på pappans sida men det skulle vara kul att vara...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: annash
·
M
Ridning Jag har en travare som jag ägt i ca 1 år. Under den tiden har jag skolat henne så hon går att rida. Skulle vara mycket tacksam om ni gav...
Svar
7
· Visningar
3 268
Senast: zabby
·
Ridning Hejsan alla! Jag har en sprallig liten dam, som funkar helt bra på tredelat bett, i dressyren... Men i hoppningen blir det mest slit och...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Eliseeh
·
Ridning Hej! Har ett enormt problem med min ponny som jag nu behöver hjälp. Jag kan verkligen inte rida ut på honom. Varken med eller utan... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 664
Senast: Jate Volim
·
S
Ridning Hej, Jag undrar vad ni har för åsikter om att en tolvåring skulle rida ut ensam (med mobil) på en ganska lugn häst? :confused: Det är... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 998
Senast: tildemani
·
S
Ridning Jag har en liten undran angående tränare. Förra helgen gästades Stockholm- och Uppsalatrakten av två mästare; Colonel Christian Carde... 2
Svar
24
· Visningar
3 030
Senast: Bella
·
Ridning Vad har ni för värmegräns när ni ska ut och rida? Dvs när anser ni att det är för varmt?
Svar
18
· Visningar
3 246
Senast: Merope
·
Ridning Jag var och kollade på när en vän red i helgen, samtidigt så red en annan ryttare sin unghäst som är 4 år, väldigt trevlig. Dock så... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 014
Senast: Lager
·
M
Ridning Eftersom jag har postat en annan tråd om svårridna ponnys och hästar, så tänkte jag posta en tråd om lättridna också! Så ni som har...
Svar
13
· Visningar
1 456
Senast: miss_pony
·
Ridning sitter detta hack rätt på min häst? eller ska det högre upp?:confused:
Svar
1
· Visningar
1 089
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hejsan! Någon som har några roliga idéer på ridövningar som man kan göra med ponnyn? Jag vill testa något nytt :) Tack på...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: methejenny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka