Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning De flesta går väl nakna men om man som jag annvänder flugtäcken i hagen. Eller andra på tex natten kan ni väl skriva. Ni kan ju skriva... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
9 001
Senast: Docka
·
S
Utrustning Jag har blivit tokig i vaniljsåsgult, jag har fått det på hjärnan till min mörkbruna häst. det tokiga är att jag inte har sett något...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Graendal
·
F
Utrustning Jag har köpt en ny häst och måste ha ny sadel.. De jag funderar på är childeric och equipe. Det ska vara en dressyrsadel. Vad har ni...
Svar
14
· Visningar
2 135
Senast: feel
·
Utrustning Vi har köpt en nya hästtransport, som saknar "hästar" skyltar. Jag har försökt letat på vägverkets hemsida men hittar inte något. Vad...
Svar
6
· Visningar
1 499
Utrustning Nu hade jag inte en aning om var jag skulle lägga en sån här tråd så jag la den bland lastningstrådarna :angel: Är det någon...
Svar
10
· Visningar
8 163
Senast: Fina
·
Utrustning Ska man använda marinplyfa eller kan man använda formplyfa?
Svar
7
· Visningar
2 043
Utrustning Vad har ni för tävlingsskåp? Är ute efter ett i plast, men vet inte riktigt vad det finns för marknad med tävlingsskåp. Vet att en...
Svar
16
· Visningar
5 823
Senast: Mazarinen
·
R
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en ny transport för jag tycker att mitt släp känns för litet för min pålle. (VV orginal -06) VV har...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Niela
·
Utrustning Jag har en liten fråga om sadelstroppar på hoppsadlar (tre stroppar). Jag har alltid försökt ha sadelgjorden på 'ett' och 'tre' för...
Svar
3
· Visningar
1 688
Senast: Corax
·
  • Låst
Utrustning Hej Är lite nyfiken på att se alla varianter av bomlösa sadlar som finns. Det finns ju både de vanliga bomlösa, som en del kallar...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Iser
·
S
Utrustning Vilken sadel tycker ni jag ska köpa till min D ponny? Sadel nummer ett tycker jag om sådär, ser ut & vara bra stöd då jag vill ha en bra... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 990
  • Låst
Utrustning Har ett litet varmblodssto som jag f n rider i en Wintec Pro dressyr-sadel. Den är ganska ny så vi har väl inte riktigt vant oss ännu...
Svar
2
· Visningar
1 944
Senast: acj
·
Utrustning Vad är skillnaden? De ser väldigt lika ut på bild?
Svar
1
· Visningar
1 009
M
Utrustning Hejsan! Letar (fortfarande) efter ett par läderridstövlar. Problemet är att jag har väldigt smal vad, ung 30 cm. Har storleken 37 i...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Rumpnissen
·
A
Utrustning Fick ett par helskodda ridbyxor i födelsedagspresent, inköpta på H**ks. kostade runt 600 kr. Har inte använt dem speciellt mkt, har en... 2
Svar
39
· Visningar
2 848
Utrustning Någon som vet om man kan göra en egen gelpad? Isf vad består själva gelen av och kan man efterapa den på ett effektivt sätt? Tanken...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: fjordtokan
·
L
Utrustning Jag har hört att ändringarna ang. vikten för B-kort kommer att ske 2010. Är det någon här som vet om det är så?
Svar
1
· Visningar
882
Senast: pinky
·
E
Utrustning Om man har vanligt tränsbett som är 11,5 kan man då ha kimlbewickbett som är 12,5? eller skiljer det mkt? :)
Svar
4
· Visningar
728
Senast: pinky
·
S
Utrustning men är inte det helt underbara färger. har dock bara hittat ett schabrak i tegel o det var för ponny grrr och ett set benlindor i rost...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Seabaz
·
M
Utrustning Jag vet inte om jag har fått tag i alla dåliga fleecetäcken eller om det inte finns några fleecetäcken med bra passform? Alla jag...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: majabergman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka