Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Tycker det har varit lite lamt på skrittmaskin-fronten här...:p så... När använder du Skritten till din häst/ar? Hur länge brukar...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Rhapsodie
·
Utrustning Ni som köpt ny transporter eller dom för över 50.000, hur har ni löst pengarna? har ni tagit lån? hur lång avbetalning?
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Amk
·
B
Utrustning http://www.pixbox.se/alb_show_id852760_page0.htmlSkulle vara kul att se alla era täcken i bilder. Endast bilder Pm om ni vill nå någon...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Annie__
·
G
  • Låst
Utrustning Vilken bomlös sadel skulle kunna ligga bra på en häst med en ganska hög manke och lite svängd rygg? Har en torsion nu, men det funkar...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: skuggi
·
B
Utrustning Vilka svett täcken föredrar ni? Dyra? Billiga? Med hals? Utan hals? Med ull? Halstäckena, va tycker ni om dom? är dom nödvändiga?
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: Tambo
·
B
Utrustning Det som jag aldrig trode skulle hända, det hände!! Jag har hittat hästen med stort H!!:love: Jag som letat och letat, kört flera usen...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: emmiz79
·
Utrustning Vilka märken har ridbyxor med extra längd i benen? Helskodda letar jag efter. Jag vill inte ha några som har snålat med skoningen så man...
Svar
6
· Visningar
1 769
Senast: tuaphua
·
S
Utrustning Jag är "långsmal" i kroppen och har väldigt svårt att hitta en kavaj som passar. Antingen blir den för kort i ärmarna eller alldeles för...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: sandrahedman
·
Utrustning Ska beställa ett Rambo Calefonia, mn är osäker på vilken storlek på halsen jag ska ta :crazy: Han har storlek 140 på själva täcket, ej...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Moffsan
·
M
Utrustning Hur är detta? Kan man ha det som innertäcke i vilket täcke som helst eller bara horseware? Funder på detta eller Amigo insulator medium.
Svar
2
· Visningar
871
Senast: majabergman
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av den mindre sortens hästlastbil som man kan köra med B-körkort? Har just fått veta att dessa finns, och...
Svar
7
· Visningar
2 844
Senast: MissMolly
·
T
Utrustning Funderar på att köpa en bomlös dressyrsadel, BareFoot London. Till detta skall man ju självklart ha en padd, men skulla gärna vilja ha...
Svar
18
· Visningar
1 949
Senast: Jonne89
·
Utrustning Har suttit och kollat på Tr*d*ra en stund och häpnar över en del sadlar och beskrivningen av dem :eek: "Fint skick" "Jätteskön att...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: _Sascha_
·
Utrustning Någon som har bilder på det? :) Har sett det på isabell och mörk fux och tycker det var snyggt, men hur ser det ut på en vanlig fux... 2
Svar
31
· Visningar
3 677
Senast: EmelieR
·
K
Utrustning Hårt spändkedja = ''mildare'', mer tryck under hakan men snabbare eftergift och förhållning, mindre tryck i nacken? löst spändkedja =...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Helst till ett bra pris då jag är student och ej ännu har ett extrajobb i höst. Därav känner jag att jag inte har råd att lägga 1500:-...
Svar
18
· Visningar
1 175
Senast: FadeAway
·
Utrustning Idag har jag varit på mässa och kollat på en hel del grejor, bland annat hästtransporter. Där fanns en transport, KAFO Trailer. Jag...
Svar
13
· Visningar
2 542
Senast: skuggi
·
Utrustning Såg en bild på ett par Pikeur med lågt skuren midja. De såg väldigt snygga ut på bilden. Men vet ju hur det är med lågt skurna...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: Bison
·
Utrustning Har kikat lite på annonser och ser hästsläp för 12-15000 kr ungefär. Idag lånade jag ett släp som kändes helt okej, och det hade kostat...
Svar
3
· Visningar
865
Utrustning Eller ska jag köpa mig ett par nya tyglar och låta stopparna sitta kvar? Ja, jag brukar alltid skära bort dem, för de är så fula, i...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka