Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Jaa, alla ridskoleryttare där ute. Vad har er ridskola för sadlar? Märken, hopp/dressyr, har hästarna flera olika? Och ja, jag vet... 2
Svar
33
· Visningar
2 200
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Ska börja inhandla höst och vintertäcken till min häst snart, men han är skit svår att hitta passande täcken till. Han är en appaloosa...
Svar
16
· Visningar
1 377
Senast: feel
·
Utrustning Vad har ni för hjälmar? Fördelar och nackdelar? Jag letar efter en ny och tänkte att man kanske kan få lite tips :) Gärna bilder också! 2
Svar
22
· Visningar
2 043
Senast: quint
·
J
Utrustning Jag är på jakt efter ett par nya ridskor. Kan tyvärr inte ha jodhpurs då dom inte ger tillräckligt mycket med stöd. Har provat MH easy...
Svar
1
· Visningar
557
Senast: johannnnnaaa
·
T
Utrustning Var ute och red i min nya sadel, en star trekk dressage ver 3 ( tror jag att det är, den senaste iaf) , som både jag och hästen...
Svar
14
· Visningar
1 729
Senast: LinnK
·
H
Utrustning Vad tror ni om fårskinns fodrade paddar till stallpaddar?? ett tyskt företag säljer dem och jag är som småsugen på att ta hem ett par...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Havregryn
·
Utrustning Hur bred tunnel har ni på era paddar till bomlösa sadlar? Någon som har lust att mäta? Cm inte antal fingrar då det är väldigt individuellt.
Svar
16
· Visningar
1 682
J
Utrustning Ska köpa hästsläp och är inne på att köa ett Ume B50, där hästarna åker baklänges. Ngn som har erfarenhet av dessa ell liknade släp... 2
Svar
20
· Visningar
4 009
E
Utrustning Ja för att göra en lång historia kort, villka täcken behövs egentligen? (alla årstiider) ^^
Svar
8
· Visningar
740
Senast: nyponros
·
B
Utrustning Ännu en sadeltråd. ledsen för det , dom som känner för det kan väl svara :) Nu ska vi göra ett nytt försök att hitta sedel till...
Svar
11
· Visningar
908
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Snälla hjälp mig!!!!! Har suttit nu hela kvällen och surfat runt men inte hittat någonting som jag gillar ännu. Jag är ute efter...
Svar
19
· Visningar
1 369
Senast: Ravishing
·
T
Utrustning Har länge letat sadel till min fjording - ingen manke, platt, svängd rygg, bred bog. Har provat en bomlös sadel som låg bra men jag...
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: phie
·
Utrustning Jag ska köpa nytt regntäcke och det blir antagligen ett hw, men eftersom jag måste beställa vill jag vara säker på strl. förut har min...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: BernT
·
Utrustning Tänkte höra lite "proffsråd" ang. vad NI tycker jag ska införskaffa för dressyrsadelmodell till denna häst. Jag har testat många...
Svar
4
· Visningar
841
D
Utrustning Håller på att leta efter en sadel som kan passa mig och min häst... Jag är kort,(1,60) & har en häst med kort rygg ( korsning lusitano...
Svar
8
· Visningar
2 930
Utrustning Ja, angående en framskuren hoppsadel, är det fortfarande 3 fingrar från bogbladet som gäller? Det känns som den hamnar väldigt långt...
Svar
6
· Visningar
920
Utrustning Fuskfårskinnspaden som säljs på Hööks, är den något tryckutjämnande alls?
Svar
5
· Visningar
703
Senast: bigganl
·
Utrustning Japp, en till sadeltråd haha. Jag funderar på att köpa hoppsadel till hösten men min häst har ganska svår rygg (endast haft honom i 2...
Svar
12
· Visningar
4 108
Senast: jasseeh
·
C
Utrustning Kanske finns nån sån här tråd redan. Men är ni matchnings galningar? Vill ni att allt skall matcha? Har en halvmörk brun dressyr...
Svar
8
· Visningar
874
Utrustning Tänkte ungisen skulle "lära sig" eller åtm vänja sig vid att gå på sitt tvådelade utan tejp runt leden för att stabilisera. Ett par...
Svar
9
· Visningar
1 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet

Hästrelaterat

Tillbaka