Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Hejsan. Nu har jag bestämt mig för att köpa en GPA-Carbone hjälm. Min MIPS-hjälm hade gått sönder och i butiken sa dem att det var den...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: grimskft
·
H
Utrustning Någon som har/haft caprilli close contact? Vad tycker ni om den? vad kostar det att byta ut järnet i framvalvet? passande sadel...
Svar
3
· Visningar
1 335
Senast: super
·
B
Utrustning Ni som haft både amigo o rambo -är det stor skillnad (i passform, hållbarhet osv) mellan dessa täcken? Amigo är ju lite mer...
Svar
11
· Visningar
5 078
Senast: Annie__
·
Utrustning Nu behöver jag hjälp, har tröttnat på alla dåliga regntäcken! Jag har dålig koll på täckesmärken och vad som är bra, brukar oftast... 2
Svar
34
· Visningar
2 773
Senast: Rebecka83
·
Utrustning Jag har en Globus Clic hoppsadel som passar min häst. Är det då säkert att dressyr-Clicen i samma vidd också passar?
Svar
2
· Visningar
746
Utrustning Ytlacken (det glansiga) på min glasfibertransport, en B*ckm*nn, har försvunnit. Transporten är 8 år och har stått under tak stor del av...
Svar
12
· Visningar
2 771
Utrustning Skulle man kunna ha en luftpad till en bomlös? Tycker att det låter som en fenomenal idé, men är det någon som provat? 2
Svar
27
· Visningar
2 754
Senast: Saigon
·
O
Utrustning Jag får inte ihop det. Om jag kollar i en vanlig skoaffär, så är strl 36 och uppåt vuxen. Jag har kollat lite på en del ridkläd siter...
Svar
5
· Visningar
1 474
Senast: Morran
·
B
Utrustning Hej! Vad tycker ni om detta täcket?Jag har rambo sen tidigare och dom är super bra men rhino är ju mkt billigare.:rofl: Jag har fattat...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Bobby_
·
S
Utrustning hej jag behöver lite hjälp.. jag tävlar hoppning med min ponny och har tävlat med pessoa,hackamore med kedja,tvådelat appelmouth och...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: straaawberry
·
Utrustning Jaha då kanske många har skurat ut sina stall och även målat om....;) Jag gjorde det häromdagen och fyllde på med nytt spån idag... 2
Svar
28
· Visningar
2 686
Senast: Armani__
·
H
Utrustning Kan vi inte göra en lista med alla märken på träns, så man lätt kan hitta vilket som kanske är stort i storleken resp. litet osv? 2
Svar
36
· Visningar
3 565
Senast: ELine
·
S
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av easyboots? Fördelar och nackdelar samt vad ni har för häst, och varför ni använder easyboots? Pusshej...
Svar
4
· Visningar
1 101
W
Utrustning Satt här å smörjde sadlar o träns inte så kul men nått som måste göras eller måste man det. Har provat olika oljer o metoder men jag... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 610
Senast: western
·
W
Utrustning Om man har t. ex. en wintecsadel med blå bom som passar, men skulle vilja ha en fårskinnspad (som stötdämpning), funkar det bra att då...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: WhiteMare
·
Utrustning Hej! (Detta är ingen annons!!) Går i säljtankar och funderar lite på om det är nån idé att försöka sälja gamla hjälmar/säkerhetsvästar...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: FadeAway
·
O
Utrustning Vilka färger är bomviden? Tänkte på blått = normalt? Eller hur är det, kan någon förklara
Svar
2
· Visningar
994
Senast: Olmerkottarna
·
Utrustning Vet ni hur det är med Griffinsadlarna, de äldre som det inte är mocka imitation på utan är helt släta. Går de att stoppa om?
Svar
6
· Visningar
823
Senast: fjordtokan
·
Utrustning ...hur ser de egentligen ut i verkligheten? Det är alltså de hållare jag syftar på som man använder om man vill vända stiglädret och ha...
Svar
13
· Visningar
1 231
Senast: bigganl
·
Utrustning Det verkar som att min häst kommer åt att sparka sig själv med bakfötterna på ballarna på framfötterna. Vad kan jag använda för skydd så...
Svar
3
· Visningar
1 743
Senast: Toksussie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka