Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ponera att ni med mina pengar skulle få köpa ett nytt träns till Groms. Vad skulle ni satsa på? Pålle ifråga:
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: cili
·
Utrustning Flyttar nu hästen och ska skaffa mig en garderob att ha alla mina prylar i. Sadel och träns finns det hängare för. Täcken lär inte få...
Svar
8
· Visningar
2 789
Senast: quint
·
O
Utrustning Har sett annonser för ett nytt insektstäcke från Horseware, det kallas Amigo Bug Buster. Tydligen är det preparerat med ett insektsmedel... 2
Svar
29
· Visningar
2 826
Senast: Alexandra_W
·
M
Utrustning Har någon en bild på den bruna hoppgjorden med magplattan från B*rjes?
Svar
1
· Visningar
648
Senast: _Mella_
·
Utrustning Var på sharpmans igår och klämde lite på Lamicells nya hjälm. Men hittade nu när jag kom hem en liknande fast billigare på nätet BR...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Yess-ica
·
S
Utrustning Vad har ni för storlek på bett för era D-ponnyer?? runt 140-145 cm i manhöjden??? Sedan undrar jag oxå vad som är skillnad med bara...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: Sanoh92
·
Utrustning Jag skulle vilja köpa ett par Pegasus airboots till min haflinger, D-ponny. Kollade ponnyprakt men dom har ju så tråkiga färger i...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Ms_Antrop
·
C
Utrustning Jag vet att det finns massor av sådana här trådar. Jag har själv bläddrat igenom dem men har inte riktigt fattat om de är bra eller ej...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: fjordtokan
·
S
Utrustning Hur packar ni? Har ni ryggsäck, eller sadelväskor? Funkar billiga nylon-sadelväskor? Känns som om väskor i läder "ligger" bättre på...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Xoya
·
Utrustning Vad är egentligen skillnaden mellan Pullarträns och Aachenträns? På min ridskola har alla hästar Aachenträns. Jag tycker att Pullarträns...
Svar
19
· Visningar
7 245
Senast: bigganl
·
Utrustning Ja då billigaste :p Hur har ni gjort det? Hur funkade det?
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: FadeAway
·
Utrustning Vill först påpeka att jag ALLTID använder hjälm så ingen tror något annat. Problemet är att jag tycker att många av dagens hjälmar är...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: _Mella_
·
M
Utrustning Jag har haft min prestigesadel i ca 9 månader nu & jag sitter fortfarande som en kratta i den. Jag har aldrig haft problem med sitsen...
Svar
5
· Visningar
1 729
Senast: incognito
·
Utrustning Jag vet att det redan finns många trådar om bomlösa sadlar men hittade ej dom svar jag ville ha. Jag har tittat på 2 bomlösa sadlar...
Svar
8
· Visningar
1 580
Senast: JustMe
·
Utrustning Det ska gå om jag fattat det hela rätt. Värmer man om den då eller ska något bytas ut? Vem kan ändra bommen? Tillverkaren eller en...
Svar
10
· Visningar
1 738
Senast: satanic
·
O
Utrustning Om man inte har möjlighet att göra det i stallet eller i egen maskin...om ni tvättat i gemensam tvättstuga- har det funkat? Eller, är...
Svar
8
· Visningar
1 456
Senast: oio
·
D
Utrustning Någon som känner till detta fabrikat - märke Tysk dressyrsadel i läder Loesdau?
Svar
1
· Visningar
676
Senast: svea
·
Utrustning vilken färg är det på de respektive storlekarna på kopparjärnen...? Vet inte om det är olika till olika märken men tänkte närmst på...
Svar
5
· Visningar
1 319
Senast: TheBlackOne
·
Utrustning Hur länge har olika skydd hållit vid daglig användning och tvätt vid behov? Är så less på mina Professional Choice skydd. De skyddar...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: alazzi
·
Utrustning som vågar sig på en gissning??? Jag vet att det är jättesvårt så här utifrån en bild... :crazy: ...men vad tror ni det är för...
Svar
14
· Visningar
1 267
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka