Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Mitt första inlägg här, kan inte så mycket om hästar men lär mig efterhand då tjejen har tre. En 10åring en 1 åriging och ett föl som är...
Svar
3
· Visningar
602
Senast: miniola
·
Utrustning Jag rider nu i min gamla Rössli som jag trivts väldigt bra i men på sistone upplever jag att min sits blivit sämre. Hästen är ung och...
Svar
14
· Visningar
2 578
Senast: mackan
·
Utrustning Någon som vet något närmare om de täckena? :) Verkar vara riktigt rejäla och kvalitativt gjorda! :up: Har aldrig hört talas om märket...
Svar
2
· Visningar
709
Utrustning Vilken av de två uppbindningsställena i boj är bäst att sätta fast hästen på?
Svar
4
· Visningar
849
Senast: spinxx
·
Utrustning Någon som har en ErgoX2 Confidence sadel, Och i så fall vad tycker ni om den?
Svar
0
· Visningar
566
Senast: Naaatha
·
Utrustning Hej!Tycker ni att man får sämre sists genom att ha snurrade stigläder? läste det nånstans men vet inte om det stämmer. Jag vill även...
Svar
9
· Visningar
1 734
Utrustning Är det någon som vet om det finns en hals av annat märke som passar/funkar till Trusts utetäcken? Trusts egna är rejält prissatta och...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Fredag
·
Utrustning Jag är på jakt efter halvhalstäcken med 50 eller 100g fyllning och hittade dessa. Någon som vet något om märket? Jag är annars helt...
Svar
6
· Visningar
1 350
Senast: leia
·
Utrustning Min häst skjuter över mig till höger vid ridning på bana. Anledningen är så klart att han inte är liksidig och stark och vi jobbar hårt...
Svar
17
· Visningar
1 684
Senast: ylvalill
·
Utrustning Kanske lite missledande topic, men kom inte på något bättre, och jag såg någon tråd där liknande problem togs upp, men hittar den inte...
Svar
15
· Visningar
1 509
Senast: caballus
·
Utrustning I helgen är det ju årets upplaga av SIHS, och vad är väl SIHS utan shopping? Inte mycket. Vad ska ni titta efter i år? :) Själv ska...
2
Svar
36
· Visningar
4 040
Senast: Ace
·
Utrustning Nån här som kan visa hur man kan fästa mellan väggen om man vill ha den åt sidan när man har dörrar bak i en boj? Ska byta vagn och...
Svar
11
· Visningar
1 773
Senast: caradan
·
Utrustning Är det någon som har provat/använder Turtle top från Neue Schule? Bra? Dåligt?
Svar
10
· Visningar
2 592
Senast: palle
·
Utrustning Horseware har flera nya modeller i år och jag undrar om nån har köpt och provat nåt nytt fantastiskt?
Svar
8
· Visningar
1 600
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej! jag funderar på att köpa en barbackapad till min medryttarhäst. Tanken är att rida barbacka då och då för att träna min balans och...
Svar
14
· Visningar
4 418
Senast: Blyger
·
Utrustning Köpte ett tvådelat bett i 12,5 (hästens vanliga storlek), som är väldigt gränsfall till för litet. Jag skulle vilja prova likadant bett...
Svar
3
· Visningar
1 006
Utrustning Hej! Jag har nu läst så mycket om olika hackamore träns att jag blivit halvgalen:))) Min fundering är, skänklarna är ju det som, delvis...
Svar
4
· Visningar
2 362
Senast: spinxx
·
Utrustning Min lilla klippmaskin gav upp häromdagen, och nu letar jag efter en ny. Jag hade en Sectolin som funkade bra i ett år, sen blev den bara...
Svar
19
· Visningar
3 809
Senast: caballus
·
Utrustning Nån som har en? Vad tycker ni om den?
Svar
0
· Visningar
542
Senast: caradan
·
Utrustning Någon som har tips på hur man kan padda upp sadeln från manken? Ny sadel blev utprovad av sadelmakare i våras, men det sista har hästen...
Svar
5
· Visningar
1 561
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp