Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Utrustning Jag vet att det finns massor av trådar om bomlösa sadlar, men jag skulle vilja veta bara om det finns en bomlös dressyrsadel som man...
Svar
17
· Visningar
1 276
Senast: lil-sis
·
T
Utrustning Jag är som dom flesta andra ryttare ägare till stövlar och/eller chaps(leggings kallas dom tydligen ibland med?). Det har dock... 2
Svar
21
· Visningar
8 484
Senast: Cheval_Elin
·
Utrustning Jag har köpt en ny häst som trivs bäst på gummibett. Nu så rider jag henne på ett rakt bett med fasta ringar men jag känner att jag...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Explosion
·
Utrustning Har den stora eller små stöd? Har hittat en begagnad i 18,5... Kanske blir för lång för hästen, men det märker jag ju... Min häst är... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 280
Senast: Lancet
·
S
Utrustning Vilken olja ska man använda om man vill göra en relativt ljusbrun sadel mörkare? Tack på förhand!:laugh:
Svar
4
· Visningar
955
Senast: SirWillgott
·
Utrustning Som rubriken lyder! vad rekomenderar ni? (ej tvådelat) Bettet får gärna finnas i mässingsfärgat! Gummi? Metall?
Svar
12
· Visningar
984
Senast: tess91a
·
Utrustning Jag rider och hoppar en stark d-ponny. Nu har jag ett tredelat pessoabett som jag tycker fungerar bra men det ska tydligen inte vara så...
Svar
2
· Visningar
1 407
Senast: jjjANE
·
L
Utrustning Detta är en hjälmtråd! Skriv vilken hjälm du använder och om du tycker den är bra.. eller om du har en jättedålig hjälm som du vill... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 422
Senast: Annie__
·
S
Utrustning Jag erkänner - jag är kass på täcken. Jag hoppas att det finns någon klok bukare som kan hjälpa mig :bow: Nu ska jag antagligen ha en...
Svar
17
· Visningar
1 166
Senast: majabergman
·
Utrustning Jag har fastnat för tömkörning och vill köpa mig en hyfsat bra gjord. Helst vill jag ha en gjord med två eller fler par stående, fasta...
Svar
6
· Visningar
1 531
Senast: majabergman
·
Utrustning Skulle behöva en standardpad - sådan som hör till Balance-sadeln. Någon som vet var jag kan hitta en sådan??
Svar
3
· Visningar
939
Senast: tott
·
F
Utrustning Hej. Är det nägon som har bra tips på hur jag får bort hästhår från fleecetäcken? och även från kardborrband? Tacksam för svar.
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: aprilia
·
J
Utrustning Om man har en sadel som passar hästen viddmässigt men exempelvis är lite för böjd eller för rak i bommen, kan man låta en sadelmakare...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Johanna-79
·
Utrustning Vad kan ett 1:års halvblodsto ha för bettstorlek? (07;a) :)
Svar
4
· Visningar
810
Senast: pinky
·
Utrustning Min häst är väldgt känslig för sol och får brännskador så fort hon blir utsatt för för mycket sol, därför behöver jag bra solskydd...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: lady_vip
·
C
Utrustning Idag när vi var och hämtade hem min nya häst och kom fram till stallet, upptäckte vi att han hade skrapat ett hål i gummit som ligger på...
Svar
15
· Visningar
1 493
U
Utrustning Lånade ett Umesläp igår och upptäckte till både min och hästens stora fasa att det inte gick att sätta upp ett hönät någonstans med...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Surf rider
·
C
Utrustning Snurrig tråd nu på kvällskvisten. Jag är på jakt efter en dressyrgjord till nya sadeln. Var i ridvaruhuset här utanför stan. Där...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: fjordtokan
·
T
Utrustning det här med sadlar är inte lätt. Vår dotters d-ponny, som är en tinkerkorsning av den gröve modellen har musklat om sig sedan vi köpte...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: fjordtokan
·
S
Utrustning skulle vilja ha lite hjälp,,, svårt o ge hjälp men ändå. jag har köpt en ny sadel. men det känns inte riktigt okey. tror jag... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 182
Senast: Kinvaras
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka