Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Utrustning Har en boj -01 som skulle behövas piffas upp invändigt,bla så tänkte jag slipa mellanväggen,spackla och ha på ny färg,för den är rejält...
Svar
1
· Visningar
958
Utrustning Någon som hunnit testa dessa än? Såg dom hos Charlies på mässan och dom verkade jättebra, snygga och mjuka! :d Fanns dock bara till...
Svar
3
· Visningar
1 576
Senast: Nyx
·
M
Utrustning Funkar det? Törs man? :crazy: I en hage med kompisar och som är motsattsen till en kvadratisk grusplätt? :grin:
Svar
11
· Visningar
1 202
Senast: Alexandra_W
·
W
Utrustning Provad en sadel idag 18" Prestige meredith. Kändes ok, men jag är rädd för att köpa en för stor. Har idag en Wellington hopp 17,5. De i...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: pomelo
·
Utrustning jag har en Morris and Nolan pony flatback och är nöjd,men har problem med att jag får ont i sitt benen ,kan det vara av sadeln eller är...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Fiorano
·
B
Utrustning Har funderat på att skaffa Amigo 600D lite Tournout. Ni som redan har dessa: *Hur andas de? *Passform? *Hur är de i storlekarna...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Fredag
·
B
Utrustning Är det nån som kan hjälpa mig med det? Finns det exempelvis någon omvandlingstabell?? Skulle behöva omvandla storlekarna 115-125 och...
Svar
6
· Visningar
3 784
Senast: Elektron
·
I
Utrustning Lyckades fynda ett träns på Tradera som har ett märke jag inte känner igen. THC står liksom över varandra i en logga och det är tre små...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Iccaz
·
D
Utrustning Skulle ni ha täcke på eran häst om de är runt 11-12 grader och mulet? Isåfall vad för täcke? 2
Svar
32
· Visningar
2 461
Senast: Chili
·
E
Utrustning Nu samma problem jag hade 2006, nitning i läder! Jag behöver nita ihop 2 st ganska tjocka läderremmar. Krävs bra hållbarhet då det ska...
Svar
3
· Visningar
1 394
Senast: Scorpan
·
Utrustning Jag har inte ridit på ridskola så länge och får dessutom ofta rida lektion på hästar som redan är påklädda. Därför händer det att jag...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Ponnytant
·
Utrustning Ska köpa regntäcke och jag har hittat två som jag gillar. Det ena är Domani, som har "glidig" undersida. Kändes dock som att det...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: Kookaburra
·
Utrustning Vilka bett är snyggast? (Bara designen som skall diskuteras här) Jag älskar "Flippan bettet"! Hur snyggt som helst! :d:love: 2
Svar
27
· Visningar
4 268
M
Utrustning Någon som sett den eller vet mer. Snubblade över den på en dansk sida och såg ev kortare ut än deras andra sadlar. Var även mer...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Mosaic
·
Utrustning Någon som har en sådan? Bewhöver köpa en liten shettissadel till min brorsdotter och såg att ÖoB hade små i rätt storlek så att säga... 2
Svar
38
· Visningar
3 220
Senast: Polly_Mulle
·
Utrustning Jag vill få tips och se bilder på era västar. Inte säkerhetsvästar utan vanliga klädesplagget väst! :p In med bilder på era västar...
Svar
11
· Visningar
2 407
Senast: Giinne
·
Utrustning Vilka märken har långa släp? Importsläp och typ Henra mfl är ju så korta. Ume vet jag har rätt långa släp och Boj med, men finns det...
Svar
18
· Visningar
2 252
Senast: MissMolly
·
H
Utrustning Förra hösten köpte jag en Bates sadel med Cair (hopp) och under vintern har hästen gått i rätt form och aldrig tidigare känts så mjuk... 2
Svar
30
· Visningar
3 452
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Vet nån hur bomvidderna är på Lemetex-sadlarna? På hemsidan hittar jag bara sätesstorleken.
Svar
4
· Visningar
1 468
Senast: fjordtokan
·
K
Utrustning Hur många här rider med boots när ni rider ut, utan broddar/med broddar. Tex. hoppa nån stock ute bara (på tex. 60 cm..) stenigt på... 2
Svar
32
· Visningar
2 098
Senast: lillsyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka