Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hjälmen som de har, sammetshjälmen med hakrem i läder? Antar att de flesta vet vilken det är. Har de båda märkena likadan hjälm eller...
Svar
5
· Visningar
1 875
Senast: Elektron
·
B
Utrustning Hur ska dessa sitta på huvodet? Någon som har bilder från sidan? TaCKSAM FÖR SVAR :idea:
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: Bardot
·
E
Utrustning Använder ni det när ni rider? Nej, varför? ja, varför? Om ja, annvänder du alltid eller bara ibland, ex när du rider ut? 2 3
Svar
44
· Visningar
2 836
Senast: sofiaspel
·
L
Utrustning en liten tanke som gnagt mej en tid... hur kommer det sej att ju duktigare dressyr ryttare man är desto mer grejor ska man ha i munnen...
Svar
1
· Visningar
776
Utrustning undrar hur det är i kvalité, storlek m.m.? funderar på att köpa det, men vet inte om jag ska välja full eller xfull - ngn som vet hur... 2
Svar
32
· Visningar
1 960
Utrustning Är lite sugen på en sådan, men kan inte välja VILKEN! Startrekks sadlar verkar ju underbara, har dock hört lite blandat om dem. De...
Svar
10
· Visningar
2 821
Senast: Ishest
·
Utrustning Jag har äntligen en sadel som passar min häst. Det är en gammal (10-15år?) hubertus allround mot hopp. Men jag rider dressyr och den...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: majabergman
·
Utrustning Efter att ha läst alla täckestrådar är jag lite nyfiken, hur täckar du din häst efter träning? Om hästen är svettig, hur gör du då? 3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 268
Senast: majabergman
·
C
Utrustning Vet någon hur storleken är på stöveln? stålhätta. Liten/stor? Måste ni t.ex. ha en storlek större än på era vanliga skor?
Svar
1
· Visningar
884
Senast: marve
·
E
Utrustning Hittade idag när jag hade storstädning i sadelkammaren en medicinsk Gera vojlock 8 en sån där vit vojlock med plastovansida samt med en...
Svar
6
· Visningar
2 394
Senast: bigganl
·
Utrustning Hur sköter ni era anti-glid paddar? Hur får ni dem att behålla sin klibbighet? Har hunnit använda min en gång nu, men nu sitter det ju...
Svar
11
· Visningar
1 130
P
Utrustning Har någon här på Buke provat SG treeless den bomlösa sadel, och vad har ni i så fall för erfarenheter av den? Hittade även en bomlös i...
Svar
2
· Visningar
964
Senast: fjordtokan
·
N
Utrustning Hur inverkar detta på hästen, blir det någon skillnad mot att bara rida med en tygel i en bettring? Vad skulle detta vara bra för, och...
Svar
9
· Visningar
2 239
Senast: Kolsyrad
·
Utrustning Måste ha en ny flughuva nu snart. Har en bucas men han tycker den är äcklig för det är så svårt att se genom den. Så letar efter en med...
Svar
13
· Visningar
1 585
Senast: Kariin__
·
Y
Utrustning Nu vill jag se allas snygga ridkläder! Fram med bilder bara!
Svar
0
· Visningar
1 623
Senast: Yvvi
·
Utrustning Jag har kört fast i mitt sökande efter en Prestige Golden star, då jag tidigare provsuttit och provridit flera Prestige Golden stars som...
Svar
8
· Visningar
3 047
F
Utrustning Har nu testat en del och vet inte vad jag ska testa härnäst. :( Har haft hästen sen slutet av januari, han reds innan på pessoa. Men...
Svar
19
· Visningar
1 363
Senast: fean
·
Utrustning Det måste ju finnas! Min bästa väns sambo rider en hel del, och vill gärna skrota sin Jofa-kruka, men det finns inget som passar...
Svar
14
· Visningar
1 198
Senast: Kicki_83
·
M
Utrustning Hej,jag ska börja rida bettlöst på min lilla ponny:) och jag undrara vad de är för skillnad på ett bettlöst och ett sidepull...?Jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Millan_gulligast
·
J
Utrustning Shoppade nytt Döbertträns till cobben häromveckan men får inte till passformen riktigt:( Alltså det passar i storlek i sidostycken...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: feel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka