Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Utrustning Hej! Nu har jag läst alla trådar här på Bukefalos ang. Childeric sadeln men inte kommit fram till det som jag undrar över. * Vad är...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: Salinero
·
Utrustning Köpte mig ett par pelhamstroppar (haha, fult namn men så stod det på :p) och för att fästa mellan ringarna på den engelska nosgrimman...
Svar
1
· Visningar
788
  • Låst
Utrustning Visa upp allt ni fått med hem här:bump: inga copyrightbilder! Kom igen nu ! Eller jag kanske får vänta tills ikväll :D
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Chili
·
K
Utrustning Vad tycker ni är snyggast? Allround eller hoppmodell på schabrak till hoppsadel? Equiline Allround med prestige hoppsadel (meredith)
Svar
14
· Visningar
2 012
Senast: JumpForMyLove
·
Utrustning Ett stalltäcke med 150 g fodring eller ett normaltjockt fleecetäcke? Vad ger mest värme?
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Elektron
·
Utrustning 1. Vad har din häst för färg? 2. Vad har ni för färger till eran häst? (Läder, täcken, grimma - Allt!) 3. Är ni noga med att... 2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Elektron
·
Utrustning Hej! Kanske lite dum fråga men: Har ni som använder luvor märkt om hästarna hör mindre med de eller är det så att du måste stoppa...
Svar
8
· Visningar
3 940
Senast: Shout Whisper
·
Utrustning Köpte ett Pessoa pullarträns på annons som var helt nytt (alla lappar satt kvar). Jag vart helt chokad över hur färgen på tränset bara...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: opus
·
A
Utrustning jag har en D-ponny som jag inte vet vad jag ska sätta på för täcke... Har endast möjlighet att få på ett täcke på morgonen ovanpå...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: feel
·
A
Utrustning jättekort rygg?? Någon med tips? De sadlar jag har provat är för långa och glider bara framåt. Undrar om jag ska prova en sån där...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: majabergman
·
Utrustning Hur är det egentligen? Hur är passformen? och är det någorlunda hållbart? håller sig halsen uppe utan grimma?
Svar
4
· Visningar
910
Senast: quint
·
Utrustning Har köpt en Albion SLK Platinum. Den är byggd med utbytbar framvalv. Ca 15 cm av bomen i främre delen på sadeln kan alltså bytas ut...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: HannaZ
·
Utrustning Jag har extremt tråkigt och därför kommer denna meningslösa tråd... Men om någon har ork och lust, fyll gärna i! Sadel... 2
Svar
31
· Visningar
4 233
Senast: urkella
·
T
Utrustning Har funderat endel på att köpa en bomlös sadel till min kuse. Men jag vet inte särskillt mycket om dem. Jag rider honom bara i skog å...
Svar
4
· Visningar
881
Utrustning Hur är Glen Gordon-pannbanden i kvalité? Fiunderar på ett i strass eller ett v-format med "silver"detaljer. Sitter kristallerna bra?
Svar
4
· Visningar
915
Senast: HannaZ
·
L
Utrustning Det finns säkert en massa trådar om detta men jag vill vara med från "början". Jag vill veta mer om bettlösa träns tex hackamore och...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: Totola
·
D
Utrustning Vad har ni för täcke på eran häst i transporten när det är ca 8 grader varmt? 2
Svar
31
· Visningar
2 313
Senast: Annika88
·
Utrustning Nu har min häst äntligen fått på sig lite skor så vi kan börja testa våra nya sadlar lite mer på riktigt. Har ridit i den bomlösa...
Svar
18
· Visningar
1 821
Senast: Egonson
·
J
Utrustning Sitter i vild debatt med en kompis nu om färg på hästutrustning :) Verkar väldigt varierande om vad som passar men frågar er. Vad för...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Constance
·
H
Utrustning köpte en borste igår, med gethårs. den fäller, massor massor, hela hsten fick massor av creamfärgat hår på sig. Så ska de väl inte vara...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Havregryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka