Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag ska köpa en dressyrsadel till min häst, dock skulle jag behöva lite hjälp av er då jag har väldigt dålig koll på sadlar. Det är ju...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Shark
·
Utrustning Hej Jag har ett liten fundering som ni kanske kan hjälpa mig med. Jag har nämligen inhandlat ett Back on track ryggstycke. Men det...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: Jazza
·
R
Utrustning Rider på vanligt två delat bett nu med aningen tjockare diameter. Min häst blir ganska stark vid hoppning och jag känner att ett lite...
Svar
18
· Visningar
1 290
Senast: nyponros
·
T
Utrustning Lite nyfiken på chambon, har sökt lite på forumet men är ännu inte helt säker på hur den fungerar. Det jag söker är något som får...
Svar
18
· Visningar
14 155
Senast: bigganl
·
C
Utrustning Jag började tänka på ny hjälm idag med. Ramlade av, flög högt upp och sen rakt ner på huvudet. Hjälmen fick inga synliga skador(utom...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: caramelle
·
K
Utrustning Hej jag undrar om man får tävla ponny på ett tredelat kopparbett med ringar runt mittdelen, det är lite svårt att förklara hur det ser...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: Sazalamel
·
F
Utrustning r det bara jag som blir väldigt upprörd över artikeln om hur synd det är för personer med storlek 48 och uppåt, att det är så svårt för... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
8 970
Senast: Totola
·
M
Utrustning Behöver lite akut hjälp att hitta en ny sadelmodell till en häst som är överbyggd, verkligen byggd i nerförsbacke.. Hon har även svängd...
Svar
8
· Visningar
3 275
Senast: Fiorano
·
K
Utrustning Hejsan, jag har lite funderingar över det här med sadlar och deras passformar då min kunskap om detta sviker mig ganska rejält :crazy...
Svar
6
· Visningar
718
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hur är marknaden för att få sålt begagnade sadlar? "Lever" den även nu, strax innan sommaren?
Svar
4
· Visningar
790
T
Utrustning Nu vill jag ha tips på vad det finns för nätta stålhätteskor. Har kollat runt på internet men det är svårt att se hur pass... 2
Svar
26
· Visningar
3 932
Senast: Elektron
·
Utrustning Någon som vet vilka utställare som kommer?? Tack för svar...
Svar
4
· Visningar
690
Senast: Equilina
·
P
Utrustning Vilka skydd sitter bäst i hagen? Dvs tål tuffa tag:devil: Priset är oviktigt, funktion är prio 1. Diskussioner om varför hästen...
Svar
16
· Visningar
1 507
Senast: orion_x
·
Utrustning Jag blir tokig snart. VARENDA sadel jag sitter i tycker jag är hård. Hade en Zaldi innan. Den var hård. Bytte den emot en Stübben som... 2
Svar
30
· Visningar
2 995
Senast: bollen__
·
Utrustning Om man ska ha en crub strap till ett tränsbett, ska den sitta över eller under tygeln?
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Sidekick
·
Utrustning Jag har hört väldigt mycket skillda åsikter om pessoabett. Själv rider jag min nordis grabb på det med "en" ring, och han går...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Bison
·
Utrustning Har hittar ett snyggt schabrak :angel: på en tysk sida men förstår inte riktigt vad den finns i för modell/storlek, såhär står det...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Moscato
·
K
Utrustning Jag provade ut dressyrsadel till mitt första halvblod, det blev en Passier Optimum special anpassad för både mig och hästen= inte...
Svar
17
· Visningar
4 567
Senast: Centaur
·
V
Utrustning Denna djungel... vad har Du för foder i dina regntäcken? Fleece? något tunt polyester/bomullsfoder eller meshfoder kanske? Jag blir... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 087
Senast: Annie__
·
Utrustning Vilken sadel kan denna häst ha? de e en rätt gammal bild men ni kan ju se lite. 2 3
Svar
40
· Visningar
2 685
Senast: SunDown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka