Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Tror ni man kan få några mindre trevliga konsekvenser av att sätta ett par mjuka benskydd på "fel" ben? Jag har ett par benskydd av den...
Svar
16
· Visningar
1 832
Senast: bollen__
·
Utrustning hade köpt gjorden före sadlen (så nu får jag ju inte lämna tillbaka den) 120 cm lång, vilet är rätt längd i vanliga fall. men inte...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: ZorréZaid
·
M
Utrustning Hjälp jag kanske har fattat fel. Blev stoppad igår med tomt släp, polisen sa att jag bara fick lasta 80kg till min uppnådda vikt på... 2
Svar
26
· Visningar
3 728
P
Utrustning jag blev lite fundersam när jag kollade i tidningen igår tror jag de va. Under "affärsrörelser säljes" står det "ridsportbutik i växjö"...
Svar
7
· Visningar
1 731
Senast: Ava22
·
T
Utrustning en liten c-ponny,133 , varken nätt eller kraftig. vad är storleken på sad3el till en sådan c-ponny? en allround sadel? hur är...
Svar
4
· Visningar
6 995
Senast: ibiza05
·
M
Utrustning Har hört att om man använder den största ringen så fungerar det som ett vanligt tränsbett men om man använde de andra ringarna blir det...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: Midnight_Rose
·
A
Utrustning Hjääälp! Tänkte matcha ihop hästen nu. Häst nr 1 har: London tan färgad sadel Kastanjfärgat träns Bruna benskydd...
Svar
10
· Visningar
1 300
Senast: Aeternum
·
P
Utrustning Min häst behöver skydd bakåt på kotan, har nu Eskadrons senskydd för fram på bakbenen, hon trivs med dem, men de börjar bli gamla. Har...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: lady_vip
·
A
Utrustning Vilket märke på hoppsadel passar häst med rak rygg och ganska markerad manke?
Svar
3
· Visningar
794
Utrustning Sitter och planerar inför tävlingarna i sommar. Och ska då välja färg att tävla i :) Fundrar på azure blå (turkos) eller lila :d...
Svar
14
· Visningar
1 415
Senast: r_freddy
·
S
Utrustning Någon som vet hur man knåpar ihop ett eget grimskaft?! Skulle vara kul att kunna göra egna lite personligare :banana: Gärna bilder...
Svar
9
· Visningar
2 172
Senast: cili
·
B
  • Låst
Utrustning som har erfarenhet av dom här? bra/dåliga ... http://www.hooks.se/Butik/docs/Mallar/mall6.asp?pf_id=SE-420330&Forssep=&dept_id=SE-100
Svar
10
· Visningar
1 224
Senast: fjordtokan
·
G
Utrustning Funkar det med en torsion pad till en barefoot cheyenne, eller hur är det med det?
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: Happy
·
Utrustning Jeg skal kjøpe meg nye lærstøvler nå, har tenkt å bestille meg et par Cavallo. Helt plaine uten dragkjede eller snørning. Jeg skal...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Bandida
·
Utrustning Är det ngn här som har den sadeln? Hur är den att rida i,vad passar den på för rygg på ett ungefär? Har tittat på den länge nu o vill...
Svar
4
· Visningar
1 917
Senast: sissu
·
Utrustning Har någon erfarenhet av dem? Kvalitet? Komfort? Pris? Hurudan häst passar den osv.
Svar
1
· Visningar
1 490
Senast: tott
·
Utrustning fick en wintec 500 utprovad åt mig igår. har inte riktigt hunnit testa den ännu, men under provridningen så gled den fram lite. fick...
Svar
12
· Visningar
1 328
Senast: Messy
·
Utrustning Har hittat ett Umesläp -02 boggie för 59000:- vill ha! Har nu ett tranesläp boggie, men har alltid velat ha umesläp:d. Men egentligen...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: Amha
·
S
Utrustning Vilket/vilka bett använder ni när ni rider? fördelar? nackdelar? :bow: 2
Svar
39
· Visningar
2 602
Senast: Guggeflickan
·
Utrustning de är så här att jag ska sälja mina två sadlar men vet inte vad värdet av dom ligger på... den ena är en jacson new england som är i...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka