Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning har jätte svårt att hitta täcke som passar min pålle, de jag har testat har hamnat för långt ner på bogen, då han har så grov hals.Har... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Panamera
·
Utrustning Har hittills bara haft Rambotäcken och är supernöjd, inte en reva trots dagligt användande och busiga hästkompisar. Ska köpa ett till... 2
Svar
33
· Visningar
2 559
Senast: cactuspower
·
G
Utrustning Som rubriken lyder.. Hur bred ska kanalen som minst vara i en padd för bomlösa sadlar, och hur bred får den som max vara för att den...
Svar
6
· Visningar
923
G
Utrustning Har ett sto som jag har lite problem med i ridningen. Jag har ridit henne på hackamore de senaste två åren, men då har det mest varit...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: sayla
·
Utrustning Har äntligen hittat en sadel som passar mig och unghästarna! Fick låna en Henri de Rivel flatback med vid bom och den passar superbra...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: PansParis
·
G
Utrustning Hej! tänkte bara höra lite med er bukare, jag ska köpa ett par benlidor i fleece på hööks som jag kan rida med lite då och då till...
Svar
7
· Visningar
954
Utrustning Har lagt in hur mycket grejer som helst på Auktion på sistone och slutar aldrig förvånas över folks frågor, tänker de inte innan...
Svar
18
· Visningar
1 780
Senast: palle
·
Utrustning Jag leter efter ett regntäcke som skall vara svart eller mörkblått. Det skall vara tunt fodrat med bra andasfunktion! Finnas i stl... 2
Svar
25
· Visningar
1 753
Senast: Comfort
·
J
Utrustning http://www.hooks.se/butik/default.asp?sidvarde=SE&ScreenWidth=1024 tänkte bara på erfarenheter av täcket, hur är det i bogen?! såg...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: __Jeanette
·
Utrustning Funderar på att köpa ett rundsytt kandar men vill kolla vad buke tycker först :idea: Är less på att rida i mitt hopplock med gummityglar... 2
Svar
25
· Visningar
2 380
Senast: SirWillgott
·
G
Utrustning Hej! jag har beslutsångest. haha :) hoppas någon av er bukare kan hjälpa mig att bestämma mig. såhär är det: jag fyller år snart...
Svar
16
· Visningar
1 113
Senast: glasss
·
S
Utrustning New Lord Dressyrsadel - en lågprissadel men då den är ämnad att endast tävla i någon gång under året så är priset snarare en fördel än...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: Investigator1
·
Q
Utrustning Hej! Snor tråden från ä.u. Skulle vara kul att höra vad ni har gjort för fynd på tradera, gärna bilder.:) 2
Svar
29
· Visningar
2 869
Senast: lillsyrran
·
Utrustning :confused: "Min" fjording rids nu på vanligt tvådelat, ganska tjockt tränsbett. Men han lyssnar inte alls på det, han bara kör ner... 2
Svar
28
· Visningar
1 936
Senast: tess91a
·
Utrustning Lilla damen kommer hem i morgon och jag har inte ens köpt en grimma! :eek: Stog och klämde i affären för ett tag sedan , men insåg...
Svar
2
· Visningar
618
Senast: MadickenII
·
Utrustning Jag hoppas på en varm sommar :D och har länge velat ha en lättvikts/ventilationshjälm. Vilken håller i färg och vilken är bäst vid...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: Korven
·
Utrustning Japp, sadelproblem... Köpte ju en bomlös (Pfiff) till min nya häst, en liten arab med kort och rak rygg. Han är osmuklad så bomlös föll... 2
Svar
24
· Visningar
1 960
Senast: Zab
·
Utrustning Konstig fråga kanske. Vad har pannbandet på tränset för funktion egentligen?
Svar
7
· Visningar
920
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag har lite problem med bettval på min 5-åring. Har hittills ridit henne på vanligt "tjockt" tränsbett, vilket hon mestadels funkat...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Linn_H
·
K
Utrustning Ja har en conemara sto på 13 år hon heter Rubin :love::love::love: Hon e väldigt stark så ja rider henne på ett pessoa o hon går jätte...
Svar
14
· Visningar
1 162
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka